صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / رشد ۳۱ درصدی منابع بانک، ضامن حمایت بیشتر از فعالان بخش کشاورزی است
رشد ۳۱ درصدی منابع بانک، ضامن حمایت بیشتر از فعالان بخش کشاورزی است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی:

رشد ۳۱ درصدی منابع بانک، ضامن حمایت بیشتر از فعالان بخش کشاورزی است

تامین و تجهیز منابع برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی، ماموریت و رسالت اصلی بانک کشاورزی است و رشد 31 درصدی منابع بانک در 9 ماهه سال جاری، یکی از بهترین را ه های ارزیابی عملکرد بانک و نویدبخش ارتقای توان بانک در حمایت از تولید، اشتغال و رونق اقتصادی در بخش کشاورزی و صنایع وابسته است.

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک با بیان مطلب فوق افزود: مانده کل سپرده های بانک کشاورزی در مقطع پایان آذر سال جاری و مقایسه آن با دوره مشابه سال قبل نشان می دهد منابع بانک تا پایان آذر ماه ۱۳۹۷ بیش از ۲۰۱ هزار میلیارد ریال معادل ۳۱ درصد رشد داشته است که این رقم نزدیک به ۶۰ هزار میلیارد ریال بیشتر از رشد ۹ ماهه اول سال ۱۳۹۶ بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، وی اظهار داشت: مطالعه سایر شاخص های تجهیزمنابع نشان می دهد که بانک کشاورزی در مقطع پایان آذر سال ۱۳۹۶ ، رشدی ۳۱ درصدی در سرانه سپرده شعب و ۳۶ درصد رشد در سرانه سپرده کارکنان داشته است.

شایان ذکر است مانده کل سپرده های بانک کشاورزی در پایان آذر ۱۳۹۷ رقمی بالغ بر ۸۴۹ هزار میلیارد ریال است و مدیریت بانک در استان های همدان، آذربایجان غربی، هرمزگان و کردستان در این مقطع، به ترتیب بالاترین میزان تحقق برنامه در جذب سپرده های مردمی را داشته اند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.