صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / آغاز شرکت در فراخوان جذب هیات علمی از ۱۵ بهمن ماه

برنامه زمان‌بندی بیستمین فراخوان جذب هیأت علمی اعلام شد

آغاز شرکت در فراخوان جذب هیات علمی از ۱۵ بهمن ماه

بیستمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیات علمی (پـیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آمـوزش عالی از ۱۵ بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه دارد.

هیات علمی

به گزارش کسب و کار نیوز،‌ برنامه زمان‌بندی بیستمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پـیمانی و طـرح سربازی) دانـشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عـالی و پژوهشی کـشور مـربوط بـه فـراخـوان بـهمن ۱۳۹۷ اعلام شد بر این اساس دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی از ۱۹ دی ماه جاری به مدت ۸ روز فرصت دارند نیاز خود برای جذب هیات علمی جدید به وزارت علوم اعلام کنند.

پس از اعلام نیاز دانشگاه‌ها به جذب هیات علمی، مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی از ۲۹ دی تا ۶ بهمن ماه به مدت ۷ روز فرصت دارند تا اعلام نیاز و تخصیص ظرفیت دانشگاه‌ها را بررسی کنند و پس از این فرایند نیز دانشگاه‌ها محدد تا ۱۴ بهمن یعنی به مدت ۷ روز فرصت دارند ارزیابی مرکز نظارت را بررسی و با درخواست خود تطبیق دهند.

مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از ۱۵ تا ۳۰ بهمن ۹۷ فراخوان جذب را اعلام نموده و متقاضیان جذب در این زمان می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند و دانشگاه‌ها ۴ اسفند ۹۷ تا ۲۰ خرداد ۹۸ فرصت  دارند تا به درخواست ها رسیدگی کنند.

در نهایت نتایج و پرونده‌های مربوط به فراخوان بهمن ماه ۹۷ از  ۲۱ خرداد  تا ۳۱ تیر در هیات مرکزی جذب وزارت علوم بررسی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.