صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / پیاده‌سازی نظام مدیریت کیفیت در مدیریت سرمایه انسانی بانک سامان
پیاده‌سازی نظام مدیریت کیفیت در مدیریت سرمایه انسانی بانک سامان

پیاده‌سازی نظام مدیریت کیفیت در مدیریت سرمایه انسانی بانک سامان

مدیریت سرمایه انسانی بانک سامان گواهینامه نظام مدیریت کیفیت را از شرکت توف نورد آلمان دریافت کرد.

شعبه بانک سامان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان، مدیریت سرمایه انسانی بانک که پیشتر توانسته بود گواهینامه نظام مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸ را دریافت کند، این‌بار نیز با انطباق و بهبود فرایندهای خود با آخرین نسخه این نظام، توانست گواهینامهISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ را دریافت کند.

براساس این گزارش، مطابق این گواهینامه، فرآیندهای مدیریت سرمایه انسانی در زمینه ارایه خدمات برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، خدمات طراحی و توسعه ساختار سازمانی، خدمات جذب و استخدام، خدمات آموزشی، جبران خدمت و سلامت مطابق با آخرین الزامات نسخه ۲۰۱۵ مدیریت می‌شوند.

این گزارش حاکی است، گواهینامه نظام مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ مدیریت سرمایه انسانی بانک سامان تا سال ۱۴۰۰ اعتبار دارد و به‌صورت سالانه تحت ارزیابی ممیزان شرکت توف‌نورد قرار خواهد گرفت.

این گزارش می‌افزاید: الزامات جدید که در نسخه ۲۰۱۵ مورد تاکید قرار گرفته و در پیاده‌سازی این استاندارد رعایت شده، شامل پیاده‌سازی فرایند مدیریت ریسک، گسترش نگرش فرایندی در سراسر استاندارد، تاکید بر ایجاد ارزش پایدار برای مشتری و سازمان، توجه به مفهوم سازمان و محیط سازمانی و گسترش دیدگاه استراتژیک و همسویی اهداف و استراتژی‌های کلان است.

tuv-hr-samanbank

همچنین مطالعه کنید:

ریال برای استفاده تجار بدون ریسک می شود/گام جدی برای دلارزدایی

به گزارش کسب و کار نیوز، محسن کریمی معاون امور بین‌الملل بانک مرکزی با دسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.