صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ربات‌های ۴گانه سامسونگ برای راحت‌تر کردن زندگی بشر
ربات‌های ۴گانه سامسونگ برای راحت‌تر کردن زندگی بشر

نمایشگاه CES ۲۰۱۹

ربات‌های ۴گانه سامسونگ برای راحت‌تر کردن زندگی بشر

شرکت "سامسونگ" در نمایشگاه امسال برای هر نیازی، یک ربات ارائه داده است.

رباتهای سامسونگ

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از تک‌رادار، شرکت “سامسونگ” تاکنون در “نمایشگاه بین‌المللی سی‌ای‌اس”(CES) از محصولات بسیاری رونمایی کرده است. تلویزیون با کیفیت ۸K، دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی و سیستم خانگی قابل اتصال به اینترنت از این دسته محصولات هستند اما نوآوری‌های سامسونگ به همین جا ختم نمی‌شوند. این غول فناوری در نشست مطبوعاتی لاس‌وگاس، نخستین نمونه از ربات‌های خود را به نمایش گذاشت. ربات‌های سامسونگ، برای اهداف گوناگونی طراحی شده‌اند و می‌توانند به کاربران در انجام دادن کارهای بسیاری کمک کنند.

ربات‌های “بوت کر”(Bot Care)، برای انجام دادن کارهای پزشکی در منزل، “بوت ایر”(Bot Air)، برای بررسی کیفیت هوا و پاکسازی آن، “بوت ریتیل”(Bot Retail)، برای کمک به کاربران در خرید کردن و اسکلت رباتیک “جمز”(Gems) برای کمک به تحرک افرادی که قدرت بدنی پایینی دارند، ابداع شده‌اند.

“بوت کر” که از بقیه ربات‌ها بیشتر مورد توجه قرار گرفت، تنها رباتی است که در نشست مطبوعاتی از آن رونمایی شد. این ربات سفید براق، به جای صورت، یک صفحه نمایش دارد و می‌تواند علاوه بر احساسات خود، آمار حیاتی کاربر را نشان دهد. حسگر این ربات، داده‌های مربوط به سلامت کاربر، خواب و وضعیت پزشکی او را را بررسی می‌کند.

“بوت ایر”، به حسگرهایی مجهز است که می‌توانند کیفیت هوا را بررسی کنند و منبع آلودگی را تشخیص دهند. این ربات که به یک جغد رباتیک پلاستیکی شباهت دارد، می‌تواند مانند به بهبود کیفیت هوای خانه کمک کند.

“بوت ریتیل”، پلتفرمی است که به کاربران در نیازهای مربوط به سفارش مایحتاج آنها و پرداخت هزینه کمک می‌کند.

پلتفرم “جمز”، به آموزش ورزشکاران کمک می‌کند و افرادی که از مشکلات حرکتی رنج می‌برند را حمایت می‌کند. جمز، پاهای کاربران را می‌پوشاند و به راه رفتن آنها کمک می‌کند.

در بیانیه نشست خبری خود این شرکت آمده است: سامسونگ نسبت به تضمین انحصاری بودن الگوریتم‌های به کار رفته در ربات‌ها، حفاظت از اطلاعات کاربران و حریم خصوصی آنها تعهد دارد. کاربران می‌توانند مطمئن باشند که حفظ حریم خصوصی آنها برای شرکت در اولویت است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.