صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / حسن‌پور: صنعت فولاد به یکی از پیشران‌های بزرگ اقتصاد کشور تبدیل شده است

حسن‌پور: صنعت فولاد به یکی از پیشران‌های بزرگ اقتصاد کشور تبدیل شده است

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر صنعت فولاد به یکی از پیشران‌های بزرگ اقتصاد کشور تبدیل شده است.

شهباز حسن‌پور

به گزارش کسب و کار نیوز، شهباز حسن‌پور با اشاره به نخستین جشنواره ملی فولاد ایران و نمایشگاه ملی فولاد ایران، گفت: این جشنواره در واقع بزرگترین گردهمایی متخصصان، دست‌اندرکاران و صاحب نظران صنعت فولاد ایران محسوب می‌شد و در نمایشگاهی که در کنار این جشنواره برگزاری شد  قریب به یکصد و هشتاد شرکت فولادی مشارکت داشتند که مجموعا یک اتفاق بی نظیر را رقم زده‌اند.

وی ضمن خداقوت به دست‌اندرکاران زنجیره فولاد اظهار کرد: همه فولادی‌ها با صلابت گرد هم آمدند و توانایی‌های خود را در جهت دور زدن تحریم‌ها و تاثیر بسزایی که در رشد اقتصادی و افزایش صادرات غیرنفتی کشور دارند نشان دادند و اینکه توانسته‌اند تاکنون کشور را از بسیاری وابستگی‌ها در این حوزه نجات دهند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: امروز صنعت فولاد کشور توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای خود را به نمایش گذاشت و نشان داد که در بحث امکانات و دانش روز از  سطح بالایی برخوردار است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر صنعت فولاد به یکی از پیشران‌های بزرگ اقتصاد کشور تبدیل شده است و با توجه به نیاز اساسی فولاد سازها به سنگ آهن و وجود بیشترین ذخائر سنگ آهن خاورمیانه در شهرستان سیرجان، این همایش را فرصت بزرگی برای جذب سرمایه گذاری‌های جدید می‌دانم.
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.