صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / حریق در خوابگاه دانشجویی توانیر نیشابور توسط آتش‌نشانان خاموش شد
حریق در خوابگاه دانشجویی توانیر نیشابور توسط آتش‌نشانان خاموش شد

حریق در خوابگاه دانشجویی توانیر نیشابور توسط آتش‌نشانان خاموش شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: آتش‌سوزی در طبقه دوم خوابگاه دانشجویی مجموعه توانیر این شهرستان با حضور به موقع آتش‌نشانان خاموش شد.

حریق در خوابگاه دانشجویی توانیر نیشابور

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور، سید مهدی حسینی مدیر عامل سازمان عنوان کرد: با اعلام این آتش سوزی که بعدازظهر ۱۷ دی‌ماه به سامانه ۱۲۵ بلافاصله سه تیم از آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۴ و ۳ و ۷ به محل اعزام شدند و اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

وی گفت: آتش‌سوزی در طبقه دوم و در اتاقی واقع در انتهای سالن رخ داده بود که در لحظات اولیه نیز کسی متوجه بروز آن نشده و در اثر کند سوزی دود فراوانی در داخل اتاق جع شده بود که با باز کردن در توسط نگهبان دود در سالن و سایر اتاق‌ها پخش شده بود.

مدیر عامل آتش نشانی نیشابور گفت: آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه تنفسی وارد سالن شدند و پس از اطمینان از تخلیه کامل افراد از داخل محدوده خطر با لوله کشی به طول ۱۰۰ متر آب را به کانون جریق رساندند و آتش را خاموش کردند.

وی افزود: خوشبختانه در این آتش‌سوزی کسی آسیب ندید ولی لوازم داخل اتاقی که آتش گرفته بود در آتش سوخت و به سایر اتاق‌ها نیز در اثر دود خسارت وارد شد.

حسینی در ادامه گفت: علت آتش‌سوزی در دست بررسی است ولی شواهد اولیه حاکی از روشن ماندن اتو در داخل خوابگاه است.

وی تاکید کرد: در اماکن عمومی و فضاهایی که برای خوابگاه استفاده می‌شود وجود سیستم‌های اعلام و اطفای حریق بسیار ضروری و موثر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.