صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ارائه یک طرح خلاقانه با توان متخصصان شرکت نفت و گاز مارون
ارائه یک طرح خلاقانه با توان متخصصان شرکت نفت و گاز مارون

ارائه یک طرح خلاقانه با توان متخصصان شرکت نفت و گاز مارون

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز مارون از ارائه و پیاده‎سازی یک طرح خلاقانه و تاثیرگذار به همت متخصصان این شرکت خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, حمید کاویان گفت: تبدیل ساختار دیافراگمی اکچوایتورهای شیر کنترل فشار میانی کمپرسورها به سامانه سیلندر و پیستونی از جمله طرح‎‌های خلاقانه‌ای بود که دانش آن به همت کارگروه نگهداری و تعمیرات شرکت نفت و گاز مارون بومی‎سازی شد.
وی افزود: با این ابتکار از نشت‎های ناشی از فشار، پارگی دیافراگم، توقف‎های لحظه‎ای تولید، بار مالی قابل توجه و استهلاک منابع انسانی جلوگیری می‎شود.
مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز مارون تصریح کرد: با توجه به تأمین نشدن دیافراگم‎های اصلی از منابع خارجی، یکی از متخصصان ابزار دقیق اداره تعمیرات بر آن شد تا با خلاقیت و نوآوری خود این تحول را به وجود آورده تا افزون بر کاهش هزینه‎های مالی تعمیرات، امکان خرابی در تجهیزات جانبی را به صفر نزدیک کند و از جمله مزیت‎های این طرح این است که توقفی در تولید ایجاد نخواهد شد.
کاویان با تاکید بر این‎که این دانش بومی‎سازی شده و قابل انتقال است، افزود: این دانش با استفاده از نمونه‎های آزمایشی به‌کار رفته در یک آزمون میدانی یکساله روی هشت عدد از شیرهای کنترل ورودی کمپرسورهای HP&LP ردیف‎های A&B ایستگاه تزریق گاز مارون محقق شد.

همچنین مطالعه کنید:

درخواست “صدور کارت سوخت” تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.