صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری آیین تودیع و معارفه معاونان فرهنگی و مالی
برگزاری آیین تودیع و معارفه معاونان فرهنگی و مالی

در دانشگاه هنر صورت گرفت

برگزاری آیین تودیع و معارفه معاونان فرهنگی و مالی

طی احکام جداگانه ای از سوی دکتر سید حسن سلطانی، رییس دانشگاه هنر با برگزاری آیین تودیع و معارفه، دکتر بیژن اربابی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر منصوب شد و دکتر داوود قنبریان سکاندار معاونت مالی و اداری دانشگاه هنر شد.

دانشگاه هنر

به گزارش کسب و کار نیوز، آیین تودیع معاونان سابق فرهنگی و اجتماعی و مالی اداری دانشگاه هنر، به ترتیب دکتر محمود ارژمند و دکتر بهشید حسینی و معارفه دکتر بیژن اربابی (معاون فرهنگی و اجتماعی) و دکتر داوود قنبریان (معاون مالی و اداری دانشگاه هنر)، عصر امروز -دوشنبه  ۱۷ دی ماه- با حضور سید حسن سلطانی، رییس دانشگاه هنر، حجت الاسلام محمد دوست پرور (مسول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه هنر)، معاونان دانشگاه هنر، بهزاد رشیدی (رییس جهاددانشگاهی هنر) و جمع کثیری از مدیران و دانشجویان دانشگاه هنر در تالار جان بزرگی دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر سلطانی ضمن تشکر از زحمات معاونان سابق فرهنگی و مالی و اداری و خوشامد گویی به معاونان جدید در حوزه های مذکور، اظهار کرد: سمت و سوی این مراسم بیشتر برای گرفتن یک بیعت مجدد و قول همکاری پر رنگتر از قبل است؛ زیرا دانشگاه هنر برحول محور رفتار مطلوب و تاثیر گذار در بخش‌های مختلف در حال حرکت و پیمودن مسیر پیشرفت است. امیدوارم با وجود سرمایه‌های ارزشی و تاثیر گذاری که در دانشگاه هنر متمرکز شده، شاهد پیشرفت و ارتقای روز افزون این دانشگاه در تمام ابعاد باشیم.

وی در ادامه افزود: تمامی مدیران و مسولان دانشگاه هنر، افرادی متخصص، کار آمد و دارای حسن رفتار و همفکری لازم هستند و با وجود این نیروهای انسانی کارآمد، امیدواریم شاهد رشد و موفقیت بیش از پیش دانشگاه باشیم.

سپس مسول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه هنر ضمن تقدیر از تلاش‌های معاونان سابق این دانشگاه، بیان کرد: با توجه به اینکه با تنگناهای اقتصادی طاقت فرسا  دست به گریبانیم پذیرش مسئولیت در این برهه سخت و خطیر است. لذا مجهز بودن به دو عنصر همدلی و وحدت مسیر رشد و موفقیت و فتح مرزهای علم و دانش را هموار می‌سازد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد دوست پرور در ادامه با تشریح برخی الزامات مدیریت در دانشگاه هنر، تصریح کرد: راه پیشرفت و موفقیت یک مجموعه در گرو همکاری به شکل گروهی است و لازمه رفتار گروهی، همدلی است. باید با هم همدل و همراه باشیم. در حرکت‌های گروهی، قطعا گله‌مندی هایی هم پیش می آید که باید با بردباری و منش اخلاقی در صدد رفع مشکلات بر آییم و همه تلاش کنیم دانشگاهی رشد یافته ایجاد کنیم.

وی در ادامه افزود: استفاده از مشورت همه اقشار و سرمایه‌های دانشگاه تضمین کننده انجام کارهای موفق تر و کم اشکال تر خواهد بود.

در ادامه مراسم دکتر بیژن اربابی، معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر داوود قنبریان، معاون مالی و اداری دانشگاه هنر طی سخنانی ابراز امیدواری کردند بتوانند به دانشگاه و دانشجوی دانشگاه هنر خدمت کنند.

در پایان مراسم رئیس و معاونان دانشگاه هنر با اهدای هدایایی، از خدمات دکتر محمود ارژمند و دکتر بهشید حسینی معاونان سابق دانشگاه هنر تقدیر کردند.

دکتر قنبریان پیش از این عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد بوده و دکتر اربابی از اعضای هیئت علمی با سابقه دانشگاه هنر، در گروه فرش دانشکده هنر های کاربردی است و پیش از این سوابق و تجاربی همچون معاون پژوهشی دانشکده هنرهای کاربردی، موسس و مدیر گروه فرش دانشگاه هنر، عضو هیات امنای موزه ملی فرش ایران، عضو هیات مدیره انجمن علمی فرش ایران را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.