صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کی‌روش: در بازی اول هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید مدعی است

کی‌روش: در بازی اول هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید مدعی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از پیروزی تیمش مقابل یمن ابراز خرسندی کرد.

تیم ملی فوتبال ایران یمن

به گزارش کسب و کار نیوز، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی پنج بر صفر ایران مقابل یمن گفت: معمولا در بازی‌های اول جام ملت ها می‌بینیم که بازیکنان با استرس کار را شروع می‌کنند ولی خوشبختانه گل اول را خیلی زود زدیم و به تیم حریف فشار وارد کردیم.

وی افزود: یمنی ها اشتباهاتی داشتند و ما از آن استفاده کردیم. جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم و همینطور به بازیکنان یمن که تا آخرین لحظه برای تیمشان جنگیدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد که امید ابراهیمی باید از زمین بازی اخراج می‌شده و از طرفی شاگردانش بازی خشنی را ارائه کرده‌اند، گفت: شما در استادیوم بودید؟ قبل از اینکه آزمون کاری انجام بدهد بازیکن یمن عمل خطا را انجام داد ولی بازیکنان ایران کاملا بازی را جدی گرفتند و دیدید که قاطعانه پیروز شدند.

او در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه عده‌ای معتقدند که ایران باید قهرمان شود، گفت: البته این طبیعی است چون توقعات هواداران است ولی برخی از افراد که این حرف‌ها را می‌زنند، کسانی هستند که کاری برای رشد فوتبال انجام نمی‌دهند.

کی‌روش درباره شناختش از تیم ویتنام اظهار کرد: من ویتنام را از چند سال پیش و از زمانی که یکی از دوستانم سرمربی این تیم بود، می‌شناختم. مطمئنا این تیم خیلی خطرناک و سرعتی است و رشد زیادی داشته به خصوص که از خط دفاع به خوبی توپ را به خط حمله منتقل می‌کنند.

او درباره شروع خوب تیم ملی فوتبال ایران در این جام، گفت: شروع خوب برای همه خیلی خوب است و برد همیشه خوشحال کننده است. در بازی اول هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید مدعی است. نتایج بازی‌های اول به تیم من و بازیکنانم خیلی کمک کرد که هوشیار باشیم. با همه تمرکز وارد بازی شدیم و خوشحالم که برنده شدیم. ما به هیچ تیمی کاری نداریم و تنها کار خودمان را انجام می‌دهیم.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.