صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / نفر سوم وزنه‌برداری جهان: باید بین مدعیان گلیمم را از آب بیرون بکشم
نفر سوم وزنه‌برداری جهان: باید بین مدعیان گلیمم را از آب بیرون بکشم

نفر سوم وزنه‌برداری جهان: باید بین مدعیان گلیمم را از آب بیرون بکشم

دارنده مدال برنز وزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: مدعی در دسته ۹۶ کیلوگرم زیاد است و مجبورم بیشتر تلاش کنم و با وجود سهراب و کیانوش هم کارم برای رفتن به المپیک سخت شده است.

ایوب موسوی

ایوب موسوی در گفت و گو با ایسنا درباره بازگشت مجدد به مسابقات وزنه‌برداری پس دوری چند ماهه بیان کرد: به دلیل آسیب دیدگی‌هایی که داشتم مدتی کنار رفتم  و شش ماه استراحت کردم. از این رو از قهرمانی کشور به مسابقات برمی‌گردم و سپس در جام فجر وزنه می‌زنم. در مسابقات قهرمانی کشور دو وزنه سبک می‌زنم و خودم را برای جام فجر آماده می‌کنم. چون مدتی از مسابقات دور بودم و با حضور در قهرمانی کشور  برای جام فجر آماده می‌شوم.

او در مورد وجود مدعیان زیاد در دسته ۹۶ کیلوگرم بیان کرد: من به دسته ۹۶ کیلوگرم آمده‌ام و مدعیان در این وزن زیاد هستند بنابراین مجبورم با تمرین بیشترتلاش کنم تا در میان این مدعیان حداقل بتوانم گلیم خودم را از آب بیرون بکشم. تمرین می‌کنم تا وضعیت رکوردهام کم کم بالا بیاید و اگر آسیب دیدگی یا مشکلی پیش نیاید، انءشاالله به رکوردهای خوبی می‌رسم.

موسوی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند با وجود سهراب مرادی و کیانوش رستمی شانسی برای حضور در المپیک دارد، تصریح کرد: من ابتدا باید در شش مسابقه شرکت کنم تا بتوانم مجوز حضور در المپیک را بگیرم با وجود سهراب مرادی  و کیانوش رستمی هم در این وزن کارم سخت‌تر می‌شود چون هر دونفرشان قهرمان المپیک و از بهترین ها هستند. من تلاش خودم را می‌کنم. حالا هر چه خدا بخواهد اگر شد که به المپیک می روم در غیر این صورت انءشاالله المپیک بعدی.

نفر سوم وزنه برداری جهان با اشاره به رویدادهای مهمی که امسال از دست داد، گفت: متاسفانه خیلی بد شد که ابتدا بازی‌های آسیایی که یکی از مهمترین رویدادها بود و سپس مسابقات جهانی را از دست دادم به همین دلیل عقب ماندم البته اشکال ندارد جا برای جبران هست  و تلاش می کنم سال دیگر بهتر ظاهر شوم.

 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.