صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / رویداد پیش‌‌شتابدهی “رویش‌تِک”در تهران برگزار می شود
رویداد پیش‌‌شتابدهی “رویش‌تِک”در تهران برگزار می شود

با حضور سازمان ها و نهاد های مهم نوآوری و کارآفرینی داخلی و بین المللی

رویداد پیش‌‌شتابدهی “رویش‌تِک”در تهران برگزار می شود

در راستاي تقويت اكوسيستم استارت آپي كشور، رويداد پيش‌‌شتابدهي "رويش‌تِك" با محوريت كشاورزي هوشمند، كاربرد اينترنت اشياء در مديريت منابع آب و كاربرد اينترنت اشياء در مديريت مصرف انرژي و با همكاري مركز رشد فناوري اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهي (رويش) و معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه شهيد رجايي برگزار مي‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی (رویش)، در راستای تقویت اکوسیستم استارت آپی کشور، رویداد پیش‌‌شتابدهی “رویش‌تِک” با محوریت کشاورزی هوشمند، کاربرد اینترنت اشیاء در مدیریت منابع آب و کاربرد اینترنت اشیاء در مدیریت مصرف انرژی و با همکاری مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی (رویش) و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید رجایی برگزار می‌شود.
دکتر معصومه مداح معاون فناوری مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی (رویش) با اعلام این خبر گفت: این رویداد از تاریخ ۶ بهمن الی ۷ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۱۴ الی ۱۹ طی ۲۱ نیم‌روز کاری برگزار می شود.
وی افزود: از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه، ایجاد بستر مناسب جهت شناسایی، جذب و رشد ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های مرتبط با فناوری‌های راهبردی و اولویت‌دار ملی و ارتقای مهارت‌های موردنیاز تیم‌ها و استارتاپ‌ها در این حوزه‌ها می‌باشد.
معاون فناوری مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی (رویش) خاطرنشان کرد: از مزایای حضور در این رویداد، تقویت مهارت های ایجاد یک کسب و کار و پروراندن ایده خود و همچنین ارتباط با افراد خبره و باتجربه این حوزه می باشد. از دیگر مزایای حضور، بهره مندی از جوایزی است که به تیم های برتر اهدا خواهد شد که یکی از این جوایز امکان استقرار در یک مرکز رشد یا مرکز شتابدهی می باشد.
مرکز رشد رویش اولین مرکز رشدی است که توسط جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۸۲ تأسیس شده و از استارتاپ های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حمایت می کند. در حال حاضر ۱۵ استارتاپ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات زیرمجموعه مرکز رشد رویش در حال فعالیت هستند.
در حال حاضر بسیاری از سازمان ها و نهاد های بین المللی و موسسات برتر کارآفرینی داخلی و بین المللی حضور خود را در این رویداد نوآورانه و کارآفرینانه قطعی کرده اند.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با انجمن بلاک چین سازمانی، شتابدهنده آی تِک، جامعه آزاد رایانش ابری، مرکز آموزش نیرا سیستم، شتاب‌دهنده دیموند، باشگاه کارآفرینی تیوان وکارخانه نوآوری‌های وی در زمینه حمایت و اطلاع‌رسانی رویداد به مخاطبین و فرآیندهای منتورینگ و مربی‌گری از فعالیت های مرکز رشد رویش در راستای برگزاری برنامه پیش شتابدهی رویش تک است.
فریدون کورنگی بنیان‌گذار بیش از ۷ شرکت فناوری در آمریکا، دانمارک و آلمان و مؤسس صندوق سرمایه‌گذاری ۷۵ میلیون دلاری در امارات‌متحده و لوکزامبورگ، بنیان‌گذار مجتمع پارس سامانه‌های دانش‌پویا‌(مپس) در رویداد پیش شتابدهی رویش تک شرکت می کند.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۸۸۹۳۰۱۵۰ داخلی ۴۴۱ تماس و از طریق لینک http://rooyesh.ir/INCU/Home/PreRooyeshtech ثبت نام نمایند. آخرین مهلت ثبت نام ۲۲ دی ماه می باشد.

همچنین مطالعه کنید:

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

به گزارش کسب و کار نیوز، به گزارش کسب و کار نیوز، در حراج سر ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.