صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / جلوگیری از خام‌فروشی زعفران در اولویت باشد
جلوگیری از خام‌فروشی زعفران در اولویت باشد

ستاری تاکید کرد

جلوگیری از خام‌فروشی زعفران در اولویت باشد

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور گفت: گردش مالی صادرات زعفران در جهان ۹ میلیارد دلار است، این در حالی است که صادرات در ایران به حدود ۵۰۰ میلیون دلار می‌رسد؛ لذا باید جلوگیری از خام فروشی زعفران در اولویت باشد.

ستاری، معاون علمی رییس‌جمهور

به گزارش کسب و کار نیوز، سورنا ستاری، امروز ۱۷ دی ماه در حاشیه بازدید از یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه کشاورزی در استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: پتانسیل‌های خوبی در مرکز رشد واحدهای فناور قاین وجود دارد که باید برای تقویت زیرساخت‌های آن کمک کرد.

وی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان خوبی در این استان در حال فعالیت هستند و اگر ما بخواهیم توسعه‌ای در شهرستان‌های محروم داشته باشیم، باید از پتانسیل‌های داخل استان استفاده کنیم.

  معاون علمی و فناوری رییس جمهور افزود: نیروی انسانی از سرمایه‌های بزرگ استان است و درصد نیروهای تحصیل کرده در استان و ظرفیت‌های طبیعی آن بالا است.

ستاری بیان کرد: گردش مالی صادرات زعفران در جهان ۹ میلیارد دلار است، این در حالی است که صادرات در ایران به حدود ۵۰۰ میلیون دلار می‌رسد، لذا باید جلوگیری از خام فروشی زعفران در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های استان خراسان جنوبی فوق‌العاده است، یادآور شد: باید بتوانیم از این پتانسیل‌های درونی استان درست استفاده کرده و محصولات دانش‌بنیان را تولید کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.