صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / تشرف ۹۵ سالمند مشهدی در قالب طرح “یا معین الضعفاء” به حرم رضوی
تشرف ۹۵ سالمند مشهدی در قالب طرح “یا معین الضعفاء” به حرم رضوی

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی خبر داد:

تشرف ۹۵ سالمند مشهدی در قالب طرح “یا معین الضعفاء” به حرم رضوی

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از تشرف 95 زائر معلول، سالمند و ناتوان مشهدی در قالب طرح «یا معین الضعفاء» به بارگاه منور رضوی خبر داد.

تشرف سالمندان به حرم رضوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از آستان نیوز، سید خلیل منبتی با بیان اینکه طرح «یا معین الضعفاء» ویژه تشرف سالمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه مانند بیماران سرطانی، هموفیلی و غیره است، خاطرنشان کرد: صبح امروز یکشنبه در قالب این طرح ۹۵ نفر از مجاوران سالمند بارگاه منور رضوی به حرم امام رضا(ع) مشرف شدند و علاوه بر بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این آستان کبریایی، میهمان خوان با برکت میهمانسرای حضرت رضا(ع) شدند.

وی افزود: این زائران پس از زیارت و اقامه فریضه نماز ظهر با کمک خدمتیاران ابتدا به پنجره فولاد صحن انقلاب و سپس به میهمانسرا منتقل و در خاتمه به محل سکونت خود بازگرداننده شدند.

منبتی ابراز کرد: در مدت ۲۹ سالی که از اجرای این طرح در آستان قدس رضوی می‌گذرد، هزاران نفر از عاشقان و دلسوختگان به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف و بر خوان پر برکت این امام رئوف میهمان شده‌اند.

وی گفت: در ۳ سال اخیر افزون بر ۱۰۷ هزار سالمند با همکاری معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به حرم مطهر مشرف شده‌اند و هم اکنون نیز هر هفته روزهای یکشنبه و چهارشنبه به ۹۵ نفر از مجاوران و در سایر روزها به زائران شهرستانی برای تشرف به حرم رضوی یاری داده می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.