صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / تدوینگری خرها آدم نمی‌شوند به معیریان رسید
تدوینگری خرها آدم نمی‌شوند به معیریان رسید

تدوینگری خرها آدم نمی‌شوند به معیریان رسید

آرش معیریان کارگردان فیلم سینمایی «کما» تدوین فیلم «خرها آدم نمی‌شوند» را برعهده گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز، «خرها آدم نمی شوند» به کارگردانی اکبر منصور فلاح و تهیه کنندگی عباس اکبری به تازگی وارد مرحله تدوین شده و آرش معیریان به عنوان تدوینگر این اثر سینمایی انتخاب شده است.
فیلم سینمایی «خرها آدم نمی شوند» اوایل پاییز امسال در شمال کشور کلید خورد.
لیلا اوتادی، یوسف تیموری، ارژنگ امیرفضلی، یوسف مرادیان، هدی منصورفلاح، سعید دولتی، فاطمه شکری، اصغر حیدری، چیا بابامیری، کیان علی پناه، آرمان پیراسته، هامون قربانی، تینا فتوحی و آیلا فیروزی بازیگران این فیلم هستند.
این فیلم یک فانتزی اجتماعی و کودکانه است و در خلاصه داستان آن آمده است: «بعضی از آدم ها در دنیای واقعی خطاهایی کرده و به همین دلیل تبدیل به خر و به جنگل تبعید شده اند.
معلمی به نام ادیب برای آموزش آنان به جنگل می رود تا با طی کردن مراحل آموزش، به اشتباه خود پی برده، هویت اصلی خود را بازیافته، آدم شده و به جامعه بازگردند اما حدود سه ماه از این ماجرا می گذرد و اثری از ادیب نمی شود تا اینکه….»
منصورفلاح پیش از این کارگردانی فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «آژانس دوستی»،«پسرهای ترشیده»، «پیشانی سفید»،«برای آخرین بار»،«فقط به خاطر تو»، «به خاطر من»، «نشانی لاله‌ها»، «آقای گرفتار» و … را به عهده داشته است.
فراهنگ ** ۹۲۴۶ ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

چطور «نون خ» دومین سریال پرتداوم صداوسیما شد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، مجموعه تلویزیونی «نون خ» که این روزها فصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.