صفحه اصلی / سرخط خبرها / زمان قطعی برگزاری دوازدهمین جشنواره «فیلم ۱۰۰» اعلام شد

طی روزهای ۸ تا ۱۰ اسفند ماه سالجاری در تهران برگزار می شود

زمان قطعی برگزاری دوازدهمین جشنواره «فیلم ۱۰۰» اعلام شد

زمان قطعی برگزاری «دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» اعلام شد. این جشنواره طی روزهای ۸ تا ۱۰ اسفند ماه سالجاری به دبیری علی قربانی در تهران برگزار می‌شود.

جشنواره در دو بخش مسابقه‌ای و مسیر تجربه و در قالب مستند، داستانی و پویانمایی طراحی شده است. همچنین، بخش مسابقه سینمای جهان در قالب‌های مستند، داستانی و پویانمایی نیز صرفا برای حضور شرکت کننده‌های غیرایرانی خواهد بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، اخلاق و سبک زندگی، ترویج مفاهیم اخلاقی همچون قانون‌مداری، گذشت، سعۀ صدر، ایثار، ترویج الگوی انسان انقلاب اسلامی، خانوادۀ الگوی ایرانی اسلامی، فرهنگ اصیل ایرانی، نگاه دوباره به زندگی و زدودن غبار روزمرگی از جمله موضوعات این رویداد سینمایی اعلام شده است. همچنین، برای بخش ویژه موضوعاتی چون: حمایت از تولید ایرانی (ایران ساخت )، حمایت از تولید کالا و خدمت دانش‌بنیان ایرانی، فرهنگ تولید محصولات باکیفیت ایرانی، پویش ملی و حمایت مردمی از تولید کالا و خدمات دانش‌بنیان باکیفیت ایرانی، تأثیرات مخرب خرید کالاهای خارجی، واردات بی‌رویه و غیرقانونی (قاچاق کالا)، معرفی کسب‌و‌کارهای نوین و استارت‌آپ‌ها و تولید ثروت از علم و فنّاوری ، معرفی اقتصاد دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است.

علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره تا پایان دی ماه فرصت دارند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.