چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا کلید خورد

استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا کلید خورد

شرمن نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا طرحی که سال ۲۰۱۷ برای استیضاح ترامپ ارائه کرده بود را بار دیگر ارایه کرده است.شرمن در طرح خود ترامپ را به کارشکنی در اجرای عدالت در جریان برکناری جیمز کومی رئیس سابق اداره تحقیقات فدرال (اف. بی. آی) متهم می‌کند. ترامپ، کومی را در ماه می ۲۰۱۷ برکنار کرد.

شرمن نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا طرحی که سال ۲۰۱۷ برای استیضاح ترامپ ارائه کرده بود را بار دیگر ارایه کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از نامه نیوز،  لس آنجلس تایمز اعلام کرد، شرمن در طرح خود ترامپ را به کارشکنی در اجرای عدالت در جریان برکناری جیمز کومی رئیس سابق اداره تحقیقات فدرال (اف. بی. آی) متهم می‌کند. ترامپ، کومی را در ماه می ۲۰۱۷ برکنار کرد.

شرمن در جون سال ۲۰۱۷ نیز طرح استیضاح را مطرح کرده بود. او در دسامبر ۲۰۱۷ به همراه حدود ۶۰ نماینده دموکرات دیگر به این طرح رای مثبت داد، اما اقدام آن‌ها ناکام ماند.

اینکه مجلس براساس این طرح وارد عمل شود به تصمیم دموکرات ها بستگی دارد. اکنون که مجلس نمایندگان در کنترل دموکرات ها است، این طرح شانس بیشتری برای موفقیت دارد.

نانسی پلوسی رئیس دموکرات مجلس نمایندگان امریکا پیگیری تقاضاها برای استیضاح ترامپ را «فعلا» رد کرده و گفته است که منتظر نتیجه تحقیقات بازرس مولر می ماند. با این حال، به نظر می رسد که طرح استیضاح تا ۲ سال آینده همچنان تکرار شود.

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.