صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / انعقاد تفاهم‌نامه مرکز رشد رویش با انجمن‌ها و مراکز مرتبط

جهت برگزاری برنامه پیش‌شتاب‌دهی رویش‌تِک صورت گرفت

انعقاد تفاهم‌نامه مرکز رشد رویش با انجمن‌ها و مراکز مرتبط

پیرو انتشار فراخوان برنامه پیش‌شتاب‌دهی رویش تِک و در راستای برگزاری هر چه موثرتر این رویداد و استفاده از مشاوره‌های افراد توانمند، مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی (رویش) اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه با مراکز و انجمن‌های مرتبط نموده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به  نقل از روابط عمومی مرکز رشد رویش، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با انجمن بلاک چین سازمانی، شتابدهنده آی تِک، جامعه آزاد رایانش ابری، مرکز آموزش نیرا سیستم، شتاب‌دهنده دیموند، باشگاه کارآفرینی تیوان وکارخانه نوآوری‌های وی در زمینه حمایت و اطلاع‌رسانی رویداد به مخاطبین و فرآیندهای منتورینگ و مربی‌گری از فعالیت های مرکز رشد رویش در راستای برگزاری برنامه پیش شتابدهی رویش تک است.
برنامه پیش‌شتابدهی رویش‌تِک با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید رجایی از تاریخ ۶ بهمن تا ۷ اسفندماه طی ۲۱ نیم‌روز کاری توسط مرکز رشد رویش در تهران برگزار می‌گردد.
از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه، ایجاد بستر مناسب جهت شناسایی، جذب و رشد ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های مرتبط با فناوری‌های راهبردی و اولویت‌دار ملی و ارتقای مهارت‌های موردنیاز تیم‌ها و استارتاپ‌ها در این حوزه‌ها می‌باشد.
از علاقه‌مندان درخواست می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۳۰۱۵۰ داخلی ۴۴۱ تماس حاصل نموده و یا به سایت www.rooyesh.ir مراجعه نمایند.

 

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.