صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / قهرمان انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی: مسابقات داخلی ایران همیشه سخت است
قهرمان انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی: مسابقات داخلی ایران همیشه سخت است

قهرمان انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی: مسابقات داخلی ایران همیشه سخت است

میلاد خسروی گفت: کسی که در مسابقات داخلی ایران قهرمان شود از مدعیان جهان است.

میلاد خسروی

قهرمان وزن ۸۷ کیلوگرم مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از آنجایی که کشتی گیران بسیار خوبی در ایران هستند، مسابقات داخلی ایران همیشه سخت است و کسی که در این مسابقات قهرمان شود قطعاً می‌تواند از مدعیان جهان شود.

وی ادامه داد: فارغ از سختی مسابقات داخلی، وزنی که من در آن شرکت می‌کنم، بسیار پر ترافیک بوده و مدعیان زیادی در آن شرکت می‌کنند و گذشته از این، گروهی هم که در آن قرار داشتم گروه بسیار سختی بود. قرار گرفتن در این گروه باعث شد تا با حریفان مستقیم خودم کشتی بگیرم که به لطف خدا پیروز شدم.

خسروی در رابطه با داوری این مسابقات، افزود: همیشه انتقادهایی به داوران وارد است، اما در کل از داوران در این مسابقات راضی بودم.

فرنگی‌کار وزن ۸۷ کیلوگرم در ارتباط با کشتی گرفتن در مسابقات کشوری، خاطرنشان کرد: از آنجایی‌ که ساکن اصفهان شده‌ام شرکت کردن من در این مسابقات و عضو تیم اصفهان شدن با پیگیری‌های مکرر رسول جزینی رخ داد.

خسروی در خصوص مسابقات آینده، اظهار کرد: جام بین‌المللی “تختی” مسابقه‌ای است که در پیش داریم. در جام تختی مدعیان داخلی و خارجی شرکت دارند و کسی که بتواند مقام قهرمانی را کسب کند از مدعیان اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.