صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / ‌زمین‌های محدوده کشت و صنعت تعیین تکلیف می‌شوند

درهفته‌های آینده؛

‌زمین‌های محدوده کشت و صنعت تعیین تکلیف می‌شوند

‌معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در هفته‌های آینده با مدیریت فرماندار شهرستان پارس‌آباد جلسات کمیته واگذاری شروع و مشکلات زمین‌هایی که در محدوده کشت و صنعت هستند، تعیین تکلیف خواهد شد.

کشت و صنعت

‌به گزارش کسب و کار نیوز، ‌بهروز ندایی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی واگذاری اراضی عشایر محدوده‌نشین شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، اظهار کرد: اجرای مصوبه هیات دولت برای ساماندهی عشایر با خصوصی‌سازی شرکت کشت و صنعت مغان تسهیل شد و با پیگیری‌های استاندار اردبیل در سفر به شهرستان پارس‌آباد در خصوص حل مشکل تداخل اراضی عشایر محدوده نشین این مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره اینکه مسئولان استان و شهرستان از پایاب سد خداآفرین و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و روستاهایی که در محدوده این شرکت قرار داشتند بازدید حضوری و فنی داشتند، خاطرنشان کرد: مشکلات عشایر محدوده‌نشین در سه بخش جمع‌بندی شده که مشکل صدور سند زمین‌هایی که سالیان سال در اختیار اهالی بوده و تداخل با سند شرکت مغان دارند به زودی مرتفع می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: روستاهای محدوه‌نشین که پیش از این از طریق شرکت کشت و صنعت مغان با صورت جلسه زمین دریافت کرده و دنبال سند هستند و سومی روستاهایی که هنوز ابقایی و یا انتقالی آنها تعیین و تکلیف نشده است نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ندایی افزود: نحوه ساخت و ساز و مجوز انشعاب آب، برق، گاز و تلفن روستاهای ابقایی و انتقالی در آینده نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و مرتفع می‌شود و زمین‌هایی که قرار بود از طرف شرکت کشت و صنعت مغان واگذار شود مورد بررسی و به افرادی که مشمول مصوبه هیت وزیران هستند، واگذار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: براساس مصوبه سال ۸۷ هیات دولت در خصوص ساماندهی این اراضی مورد مطالعه قرار خواهد گرفت و در اسرع وقت نسبت به ساماندهی و اجرای شیوه‌نامه و الگوی مذکور در واگذاری اقدام خواهد شد.

ندایی افزود: با توجه به قولی که استاندار اردبیل در دیدار با عشایر شهرستان پارس‌آباد داده بود، با خصوصی‌سازی صورت گرفته امکان حل مشکل فراهم شده و از هفته‌های آینده با مدیریت فرماندار شهرستان پارس‌آباد جلسات کمیته واگذاری شروع و مشکلات زمین‌هایی که در محدوده کشت و صنعت هستند، تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.