چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / توزیع صددرصدی گوشت‌های وارداتی به کاهش قیمت گوشت قرمز منجر می‌شود
توزیع صددرصدی گوشت‌های وارداتی به کاهش قیمت گوشت قرمز منجر می‌شود

رئیس اتحادیه قصابان شهرکرد:

توزیع صددرصدی گوشت‌های وارداتی به کاهش قیمت گوشت قرمز منجر می‌شود

رئیس اتحادیه قصابان شهرکرد با اشاره به توزیع نامناسب و بدون برنامه‌ریزی توزیع گوشت وارداتی در بازار، گفت: اگر گوشت وارداتی میان واحدهای صنفی توزیع می‌شد 100 درصد در قیمت گوشت تأثیر می‌گذاشت، اما هم‌اکنون توزیع گوشت وارداتی در بازار استان به کاهش قیمت گوشت منجر نشده است.

گوشت قرمز

«اصغر اسماعیلیان»، اظهار کرد: هم‌اکنون قیمت گوشت بره با استخوان در قصابی‌های سطح استان ۷۰ هزار تومان و گوساله بدون استخوان ۶۵ هزار تومان است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: قیمت گوشت نسبت به هفته گذشته هیچ‌ افزایشی نداشته است، اما نسبت به سال گدشته از افزایش ۸۰ درصدی برخوردار بوده است.

رئیس اتحادیه قصابان شهرکرد گفت: به‌علت افزایش قیمت گوشت در بازار شهرکرد و استان، قدرت خرید مردم ۳۵ تا ۴۰ درصد کاهش یافته است.

اسماعیلیان با اشاره به واگذاری کشتارگاه جونقان به بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: هزینه کشتار در این کشتارگاه بالاست و این امر می‌تواند بر افزایش قیمت گوشت اثر بگذارد، هم‌چنین نحوه مدیریت در این کشتارگاه بسیار ضعیف بوده و کنترلی از سوی مسئولان و ارگان‌های ذی‌ربط صورت نمی‌گیرد و هر روز با بهانه‌های مختلف قوانین جدیدی برای کشتارگاه وضع می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.