صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / کاهش ۱۵ درصدی وابستگی شرکت‌های شهرداری تهران به منابع بودجه سالانه
کاهش ۱۵ درصدی وابستگی شرکت‌های شهرداری تهران به منابع بودجه سالانه

عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد

کاهش ۱۵ درصدی وابستگی شرکت‌های شهرداری تهران به منابع بودجه سالانه

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پیشنهادی در قالب طرح ادغام معاونت‌های شهرداری تهران، گفت: بهتر است میزان وابستگی شرکت‌ها به منابع بودجه سالانه 15 درصد کاهش پیدا کند.

بهاره آروین عضو شورای شهر تهران

به‌ گزارش ‌ایسنا، بهاره آروین در جریان جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی جزئیات طرح ادغام معاونت‌های  شهرداری تهران در تکمیل این طرح، پیشنهاد داد که برنامه عملیاتی و زمان بندی شده‌ای در خصوص کاهش تعداد سازمان‌ها و شرکت های تابعه از طریق ادغام واحدها با کارکردهای مشابه، اصلاح ساختار شرکت‌های زیان ده، باز تعریف ساختار حقوقی سازمان‌ها و شرکت ها و در صورت لزوم انحلال واحدهای تابعه غیر ضرور به نحوی که میزان وابستگی شرکت‌ها به منابع بودجه‌ای، سالانه ۱۵ درصد کاهش پیدا کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود و در خصوص پیشنهاد خود، گفت:  از آن جایی که این طرح کاهش ساختار سازمان شهرداری را مدنظر دارد و بخش زیادی از این ساختارها در شرکت ها و سازمان‌های تابعه شهرداری است، پیشنهاد می‌کنم در این بند به شرکت ها و سازمان‌های تابعه هم توجه شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران  در پایان، یادآور شد: البته حرفی از  جزئیات این شرکت‌ها گفته نشده است اما برنامه‌ای عملیاتی برای کاهش آنها آورده شود و ساختار شرکت های زیان ده اصلاح شود و همچنین ساختار شرکت‌ها به نحوی تغییر کند که ۱۵ درصد از وابستگی این شرکت ها به بودجه کاهش پیدا کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، نهایتا این پیشنهاد با ۱۱ رأی موافق به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.