صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نماینده کاشمر: شفافیت نباید تنها مختص نمایندگان مجلس باشد
نماینده کاشمر: شفافیت نباید تنها مختص نمایندگان مجلس باشد

نماینده کاشمر: شفافیت نباید تنها مختص نمایندگان مجلس باشد

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت نباید تنها مختص نمایندگان مجلس باشد بلکه آرای سایر نهادها نیز باید شفاف باشد.

بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

بهروز بنیادی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: با کمک فضای مجازی امروز آرای همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اختیار مردم قرار دارد و به ندرت افرادی داریم که در این خصوص بخواهند مخفی‌کاری کنند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: با توجه به این‌که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال شفافیت آراء هستند در همین خصوص سامانه‌ای نیز طراحی شده است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شفافیت نباید تنها مختص نمایندگان مجلس باشد، بلکه آرای شورای نگهبان، شورای عالی انقلاب فرهنگی و… نیز باید شفاف باشد.

بنیادی اظهار کرد: امروزه شفاف‌سازی در مسائل دغدغه همه است و خود من نیز جزء موافقان شفافیت هستم و معتقدم باید این اقدام صورت گیرد. شفاف‌سازی باید در خصوص کل حاکمیت باشد و باید بر مبنای مجاری قانونی و مستندات دقیق انجام شود نه این‌که بدون ارائه مدرک به دنبال تشویش اذهان باشیم.

نماینده کاشمر در ادامه در پاسخ به این سوال که نماینده تا چه اندازه در تعیین فرماندار و یا مدیران منطقه خود نقش دارد؟ افزود: نماینده در گزینش مدیران منطقه هیچ نقش مستقیمی ندارد. در خصوص انتخاب فرماندار، استاندار نظر خود را اعلام می‌کند و برای سایر مدیران فرماندار مسئول انتصابات است.

وی عنوان کرد: در خصوص مسئولان شهرستان فقط به فرماندار مشاوره داده می‌شود اما تحمیلی نیست چون اگر نماینده‌ای بخواهد مدیری را تعیین کند، نخواهد توانست بر عملکرد وی نظارت و اعتراض داشته باشد.

بنیادی گفت: خط قرمز ما رضایت مردم است اگر هم مردم نسبت به عملکرد مدیری اعتراض داشته باشند به نماینده عالی دولت در شهرستان اطلاع داده می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.