صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است
در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است

مدیر عامل بانک ایران زمین:

در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است

مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اهمیت شناخت و رصد رفتار مشتری در بهبود ارائه خدمات بانکها افزود: در بانکداری جدید برای ارائه خدمات و تولید محصولات، مشتری در مرکز و نقطه‌ی اصلی توجه بخشهای مختلف سازمان بوده و این امر با شناخت از نیازهای مشتریان و تعریف انواع خدمات بر آن مبنا است.

 عبدالمجید پورسعید مدیر عامل این بانک با اشاره به اینکه بانکداری وارد مرحله‌ی جدیدی از سیر تکامل خود در تعامل با مشتریان شده است، گفت: تمامی کسب و کارها امروز بدون در نظر گرفتن نقش خدمات بانکی امکان تکمیل چرخه‌ی ارائه و فروش محصول به مشتریان خود را ندارند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، پورسعید افزود: در بانکداری امروز رسالت ما با گذشته متفاوت شده است، نقش شعب متفاوت شده‌ است؛ در حال حاضر زمان و مکان به معنای آنچه در گذشته بوده وجود ندارد. بانکها باید در تمامی زمانها و مکانها، به تمامی مشتریان خدماتی مناسب و با کیفیت ارائه کنند.

مدیرعامل بانک ایران زمین تحولات دیجیتال و به کارگیری آن در عرصه بانکداری را نقطه عطفی مهم دانست و اظهار داشت: در گذشته درکی از رفتار مشتری وجود نداشت، بانکها به صورت سنتی اقدام به تولید محصول و خدمت می‌کردند. در عصر دیجیتال آگاهی آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک اصلی تصمیم گیری است. این آگاهی از شناخت نقاط برخورد و تحلیل رفتار مشتری آغاز و باعث می‌شود بتوان نقشه عملکرد مشتری را ترسیم و نیازهای مشتری را مرتفع کرد.

پورسعید با اشاره به ارائه خدمات ۲۴ ساعته مرکز تماس این بانک گفت: یکی از اقداماتی که لازم است در راستای ارائه خدمات دیجیتال به مشتریان ارائه شود، پاسخگویی ۲۴ ساعته به نیازهای مشتریان است. که این مهم با حضور همکارانم در مرکز تماس به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر است.

وی افزود: البته فضای دیجیتال امکانات دیگری را در اختیار ما قرار داده که به زودی از بخشی از آنها در تعامل با مشتریان در همراه بانک رونمایی خواهیم کرد.

مدیرعامل بانک ایران زمین در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه بهبود ارائه خدمات تنها از طریق تعامل با مشتری امکان پذیر است، گفت: در حال حاضر از راه‌های مختلف مانند نظر سنجی ما بصورت دائمی در حال دریافت نظرات مخاطبین و به کارگیری آنها در ارائه خدمات هستیم. مشتریان هم با انتقال نظرات خود می‌توانند ما در این مسیر کمک کنند.

همچنین مطالعه کنید:

اتمام حجت بانک مرکزی با مدیران ۶ بانک متخلف/نقض نرخ سود سپرده‌های بانکی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدپور معاون نظارت این بانک پیرو اخطار بانک مرکزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.