صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / حواشی دومین روز تجمع دانشجویان علوم و تحقیقات

حواشی دومین روز تجمع دانشجویان علوم و تحقیقات

عصر امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه در دومین روز از تجمع دانشجویان واحد علوم و تحقیقات،یک خودرو که گفته می‌شد حامل یکی از مسئولان دانشگاه بوده با یکی دو دانشجو برخورد کرده و منجر به مصدومیت آنها شده است. این در حالیست که برخی دانشجویان در گفت‌وگو با ایسنا این موضوع را که خودرو حامل یکی از مسئولان دانشگاه بوده را تایید نکردند.

به گزارش کسب و کار نیوز، با بیان این که برخی مشکلات از دیروز پیش آمده و آن هم این که تجمع دانشجویان به مسائل سیاسی ربط پیدا کرده است، گفت: امروز برخی را دیدم که کارت دانشجویی دانشجویان را گرفته و با آنها صبحت می‌کردند. این در حالی است که دیروز افرادی به صورت هدایت شده در جمع دانشجویان شعارهای غیر مرتبط می‌دادند.

وی ادامه داد: این مساله که روز گذشته که مسئولان در جمع دانشجویان حاضر نشده‌اند خشم دانشجویان را برانگیخته،  اما امروز جمعیت کمتری از دانشجویان در دانشگاه حاضر شده اند.

این دانشجو افزود: مطالبات دانشجویان ساده و پیش پا افتاده است و به این خاطر تحصن خود را در سکوت برگزار کرده‌اند تا مطالبات آنها به مسائل سیاسی ارتباط داده نشود.

وی در رابطه با حاشیه‌های امروز این دانشگاه توضیح داد: امروز عده‌ کمتری از دانشجویان در محل بلوک آموزشی تحصن کرده و مانع از عبور ومرور ماشین ها شده‌اند در حالی که برخی از دانشجویان اسامی ده نفر را که مورد تایید همگان نیست به آنها نشان داده و مدعی شدند این افراد قرار است به نمایندگی دانشجویان با مسئولان صبحت کنند.

وی با اشاره به این که شورای صنفی این دانشگاه از سال ۸۸ تاکنون تشکیل نشده است، گفت: برخی از دانشجویان نیز در محل ساختمان علوم انسانی منتظر حاضر شدن مسعودی رئیس علوم و تحقیقات در جمع دانشجویان بودند در حالی که حراست دانشگاه مدام آمدن این مسئول را به تعویق می انداخت.

وی با تاکید بر آن که حاضر نشدن مسئولان در جمع دانشجویان و عدم عذرخواهی آنها، دانشجویان را بیشتر عصبانی کرده است افزود: این که گفته می‌شود که وسیله نقلیه حامل رییس دانشگاه آزاد با دانشجویان برخورد کرده، با توجه به مدل ملاشین رییس دانشگاه، نمی تواند صحت داشته باشد.

این دانشجو اظهار کرد: همچنین گفته می‌شود که جلسات متعددی در دانشگاه برپا می‌شود اما ما از نتیجه آنها اطلاعی نداریم همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که دانشجویان ماشین حجت الاسلام منتظری دادستان کل را در هنگام برگشت از جلسات متوقف کرده و ایشان با پای پیاده از دانشگاه خارج شده‌اند.

این گزارش در حال تکمیل شدن است

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.