صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / ضرورت رفع آلایندگی واحدهای صنعتی استان تهران

استاندار تهران تأکید کرد

ضرورت رفع آلایندگی واحدهای صنعتی استان تهران

استاندار تهران بر لزوم رفع آلایندگی واحدهای صنعتی استان تهران تأکید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که امروز (یک‌شنبه) در محل استانداری تهران برگزار شد، با اشاره به بررسی مشکلات شش شرکت تولیدی و صنعتی گفت: تولید قطعات الکترونیکی اهمیت بسیاری دارد که فعالیت تولیدکننده در این زمینه مستلزم همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط است.

وی افزود: به وزیر اقتصاد و دارایی پیشنهاد می‌دهیم که در راستای تفکیک صف و ستاد، هیأت ماده ۲۵۱ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم در خود استانداری تهران تشکیل شود.

استاندار تهران با اشاره به ضرورت رفع آلایندگی‌های واحدهای صنعتی تأکید کرد: آلایندگی واحدها باید برطرف شود و دفع پسماندها نیز باید به صورت صحیح انجام گیرد؛ چرا که برخی از بیماری‌ها نظیر اوتیسم و معلولیت ناشی از عوامل ناشناخته‌ای است که شاید آلودگی هوا در آنها موثر باشد.

وی در مورد مشکل واحدهای تولید پوشاک در محدوده خاوران، گفت: باید اهرم‌های نظارتی را سختگیرانه‌تر در نظر بگیریم و در عین حال که اعتماد و همکاری باید مبنای کار قرار گیرد، باید روند نظارت‌ها نیز تشکیل شود. همچنین باید اتحادیه‌ها نیز پای کار بیایند.

محسنی بندپی با اشاره به مشکلات محیط‌زیستی برای اختصاص واحدهای پوشاک، گفت: باید با در نظر گرفتن توجیه اقتصادی برای تولیدکننده‌های داخلی از سوی سازمان محیط زیست ملاحظات زیست‌محیطی نیز رعایت شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.