صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / سرقت ۲۰ میلیارد ریالی، مالباخته را از اروپا به ایران کشاند

سرقت ۲۰ میلیارد ریالی، مالباخته را از اروپا به ایران کشاند

فرمانده انتظامی استان از عملیات غافلگیرانه پلیس برای دستگیری عاملان سرقت 20 میلیارد ریالی از خانه مسکونی فردی که در اروپا زندگی می‌کند، خبر داد.

سرقت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدکاظم تقوی در تشریح این خبر اظهار کرد: یکی از شهروندان با تنظیم شکوائیه‌ای به پلیس آگاهی ساتان مراجعه کرد و اعلام داشت مقادیری اموال و یک دستگاه خودروی سواری از خانه مسکونی‌اش واقع در محدوده بلوار سجاد مورد سرقت قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و درخواست شاکی پرونده مبنی بر پیگیری سریع پرونده دستورات لازم صادر شد و کارآگاهان پایگاه چهارن پلیس آگاهی در مشهد وارد عمل شدند. تحقیقات اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود شاکی پرونده در یکی از کشورهای اروپایی زندگی می‌کند و چند روز قبل بستگانش در تماس تلفنی به او اعلام داشته‌اند که وسایل منزل و یک دستگاه خودروی سواری هیوندا از خانه مسکونی‌اش مورد سرقت واقع شده است.

تقوی ادامه داد: کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی در مشهد با توجه به سرنخ‌های موجود و همچنین بررسی‌های علمی آزمایشگاه تحقیقات جنایی پلیس آگاهی استان توانستند یکی از عاملان سرقت را شناسایی و پس از ردزنی‌های گسترده او را در شهرستان چناران دستگیر کنند. متهم پرونده در تحقیقات اولیه پرونده هم‌دستانش را معرفی و به ارتکاب سرقت بزرگ اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی چهار همدست متهم را در شهرستان چناران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۱۱ تخته فرش نفیس و دستباف قدیمی، تلویزیون، دو دستگاه جاروبرقی، تعدادی تابلو فرش نفیس و دیگر اشیاء عتیقه و یک دستگاه خودروی هیوندا که ارزش تمامی اموال سرقتی ۲۰ میلیارد ریال برآورده شده کشف کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.