صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / حمله سایبری چاپ نشریات مهم آمریکا را مختل کرد
حمله سایبری چاپ نشریات مهم آمریکا را مختل کرد

حمله سایبری چاپ نشریات مهم آمریکا را مختل کرد

براساس اعلام رسانه‌ها، یک حمله سایبری که به نظر می‌رسد ریشه در خارج از آمریکا داشته است چاپ و توزیع شماری از روزنامه‌ها در ایالات متحده آمریکا را دچار اخلال کرد.

سایبری

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه لس آنجلس تایمز شنبه به نقل از یک منبع مطلع گزارش داد حمله ادعایی مذکور به سیستم‌های نرم‌افزاری مورد استفاده در چاپ روزنامه اثر گذاشتند اما هیچگونه اطلاعاتی درز پیدا نکرده است.

این منبع گفت: معتقدیم هدف این حمله از کار انداختن زیر ساخت و به طور مشخص‌تر سرورها برای سرقت اطلاعات بوده است. مهاجم یک “نهاد خارجی” بوده است.

انتشارات تریبیون که مالکیت روزنامه‌های تاثیر گرفته را دارد یا به چاپ آنها کمک می‌کند، به بروز تاخیر در روند کاری اذعان کرد.

این روزنامه‌ها شامل لس آنجلس تایمز، شیکاگو تریبیون، بالتیمور سان و همچنین وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز نسخه ساحل غربی آمریکا می‌شود.  

این انتشارات در پیامی توئیتری اعلام کرد: اخلال در سیستم‌های چاپ موجب تاخیرهایی در ارسال روزنامه‌های شنبه ما شد. ما از تمامی خوانندگان برای این اختلال عذرخواهی می‌کنیم.

روزنامه لس آنجلس تایمز گزارش داد این اختلال روز جمعه مشاهده شد اما تیم‌های فنی موفق به حل مشکل پیش از زمان انتشار نشدند. در نتیجه بسیاری از روزنامه‌های شنبه در نسخه‌های کوچکتر یکشنبه به چاپ می‌رسند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.