صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / باید از تنفس انقلابی‌ها پیام انقلاب دمیده شود
باید از تنفس انقلابی‌ها پیام انقلاب دمیده شود

نماینده همدان:

باید از تنفس انقلابی‌ها پیام انقلاب دمیده شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: باید حواسمان باشد به عنوان یک انقلابی پشت سر رهبری حرکت کرده و بی‌عدالتی‌ها و مشکلات را بگوییم اما نقد و انتقادات ما چهره نظام را سیاه نکند.

حاجی بابایی

به گزارش کسب و کار نیوز، حمیدرضا حاجی‌بابایی در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد جامع اسدآباد برگزار شد، با بیان اینکه کسانی‌که به مردم خیانت می‌کنند خوار شده و در پیشگاه خدا و مردم رسوا هستند، افزود: شرم بر هر نماینده و مسئولی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشرافی‌گری کند و تنها به فکر اداره زندگی خود با رانت و به فکر حزب و اطرافیان و خانواده خود بوده و از ملت و خانواده شهدا غافل باشد.

وی با تأکید بر اینکه امروز مقام معظم رهبری نیازمند انسان‌های بصیر، هوشمند، دلسوز و پاک است، اظهار کرد: حواسمان باشد به عنوان یک انقلابی پشت سر رهبری حرکت کرده و بی‌عدالتی‌ها و مشکلات را بگوییم اما نقد و انتقادات ما چهره نظام را سیاه نکند و از نظام و رهبری و اسلام محکم و سرافراشته دفاع کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه امروز هیچ چیز به اندازه حفظ نظام و انقلاب مهم نیست، خاطرنشان کرد: انقلابی یعنی کسی که بتواند افرادی را جذب انقلاب کرده و هر سخنش در حفظ نظام موثر باشد.

وی در ادامه مبارزه با تحریم و بهتر شدن شرایط و وضعیت اقتصادی مردم را حرف اساسی کشور دانست و تصریح کرد: بنده به وضعیت حقوق کارمندان و بازنشستگان معترض هستم و اعتقاد ندارم یکی حقوق نجومی بگیرد و حقوق یکی کفاف اداره زندگیش را ندهد و به طور قطع کسانی‌که حقوق نجومی می‌گیرند به خون شهدا و انقلاب و ملت نمی‌خورند و مقام معظم رهبری هم به آنها معترض است.

نماینده همدان در خانه ملت با تأکید بر اینکه برای حفظ نظام باید درد کشید، گفت: باید همه مسئولان در هر کجا با کار مشترک برای برطرف شدن و کاهش سختی و مشکلات مردم و خنثی‌سازی تبلیغات روانی دشمنان بکوشند و کمک کنند و رمز موفقیت در این کار انقلابی بودن و با هم کار کردن و کار سیاسی نکردن است.

وی با اشاره به اینکه انقلابی بودن یعنی منبرساز بودن و منبری فقط روحانیت نیست، یادآور شد: در صورتی انقلابی خواهیم بود که در هر کجا که کار می‌کنیم و هستیم از تنفس ما پیام انقلاب دمیده شود و از انقلاب دفاع مستند و مستدل داشته باشیم.

وی اظهار کرد: امروز سخنرانی کردن در مجامع مانند جراحی عروق به قدری ظریف است که اگر مراقب سخنان خود نباشیم گویی که رگ قلب را با تیغ جراحی زده‌ایم، ما سخنرانی نمی‌کنیم که با تیغ جراحی رگ قلب را بزنیم بلکه سخنرانی می‌کنیم که معایب را برطرف سازیم و سخنرانی می‌کنیم تا نقطه سیاهی که روی نظام گذاشته شده، برداریم پس باید مراقب سخنان خود در سخنرانی‌هایمان باشیم.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال آن است از رهبری نظام در چشم مردم توقعاتی ایجاد کند که در زمان امیرمومنان نیز این توقعات وجود نداشته، افزود: امروز کشور ایران اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب دارای میلیون‌ها جوان مانند شهید حججی‌ها بوده که اگر امام حسین(ع) به کربلا بیاید پشت سر امام حسین(ع) حاضر خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به حول الهی در طول این ۴۰ سال به هر آنچه که از اهداف خود خواسته، بیش از انتظار خود رسیده است، تصریح کرد: باید پرقدرت، آبرومند و پرعزت و سرافراشته چون دفاع مقدس علمدار بایستیم و دستاوردهای انقلاب و اهدافی را که به آن نایل آمده‌ایم، به دیگران بگوییم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی، اسلام اهل‌بیت را به کاخ سفید نیز فهمانده و پیام بزرگ عاشورا را با بزرگترین راهپیمایی تاریخ در اربعین به گوش جهانیان رسانیده و حرف اول را در دنیا می‌زند و با کنار زدن داعش چنان قدرتی را در دنیا ایجاد کرده که آمریکا و دشمنان از نظام ایران اسلامی می‌هراسند و احساس خطر می‌کنند و باید بدانیم که امروز از دوران دفاع مقدس هم حساس‌تر و مهمتر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.