صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / بازگشایی راه ۱۴۰ روستای استان اردبیل

بازگشایی راه ۱۴۰ روستای استان اردبیل

‌مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: راه 140 روستای استان که بر اثر بارش برف مسدود شده بود، به همت راهداران پرتلاش بازگشایی شد.

بازگشایی راه

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، علی رحمتی در بازدید ازعملیات برف روبی روستاهای شهرستان سرعین با بیان اینکه همزمان با بارش برف تمامی راهداران در محورهای برفگیر مستقر وعملیات برفروبی را بصورت شبانه روزی انجام می‌دهند، افزود: در هیچ یک از راههای اصلی وفرعی استان حتی برای لحظه‌ای مسدودی نداشتیم و همه راههای استان باز و تردد در آنها روان است.

  

وی با اشاره به اینکه در کنار راههای اصلی براساس گزارش مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، راه ۳۳۰ روستای استان مسدود اعلام  شده  بود، اظهار کرد: خوشبختانه  به محض متوقف شدن بارش‌ها راهداران به مناطق روستایی اعزام  و با نمک پاشی وبرفروبی ‌بموقع مسیر این روستاها را بازگشایی کردند. 

  

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: از ۳۳۰ روستای موجود تنها مسیر ۱۴۰ روستا مسدود مانده بود که راهداران از صبح دیروز در حال بازگشایی راه این روستاها بودند که تا پایان دیشب راه‌های روستایی استان بازگشایی شد. 

  

عضو شورای ترافیک استان از امداد رسانی راهداران  به  بیش از ۲۰۰خودروی در راه مانده در جاده ها خبر داد و گفت: راه روستاهایی  که در مسیر صعب العبور و کوهستانی قراردارند نیز بازگشایی شده است. 

  

رئیس کمیته اجرایی ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت:هم اکنون ۱۲۰ اکیپ راهداری با ۴۵۸  نیروی انسانی و ۲۵۱ دستگاه ماشین آلات در ۱۲ راهدارخانه  ثابت و سیار استان آماده خدمات رسانی به مردم هستند تا هیچگونه مشکلی در محورهای مواصلاتی نداشته باشند. 

  

‌رحمتی از مردم و مسافران خواست قبل ازسفرجهت اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان با سامانه ۱۴۱مرکز مدیریت راهای استان تماس گرفته و با همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.