صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / دلایل آصفی برای انتخاب ترامپ ،پوتین و سلیمانی به عنوان چهره های خبرساز ۲۰۱۸
دلایل آصفی برای انتخاب ترامپ ،پوتین و سلیمانی به عنوان چهره های خبرساز ۲۰۱۸

/خبرسازترین شخصیت سال 2018/

دلایل آصفی برای انتخاب ترامپ ،پوتین و سلیمانی به عنوان چهره های خبرساز ۲۰۱۸

سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه معتقد است که خبرسازترین و تاثیرگذارترین شخصیت بین‌المللی در عرصه منطقه خاورمیانه در سال 2018 سردار قاسم سلیمانی است.

ترامپ ،پوتین و سلیمانی

خبرگزاری دانشجویان ایران، در آستانه فرا رسیدن سال نو میلادی( ۲۰۱۹) در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب‌نظران عرصه بین‌الملل و سیاست خارجی کشور از آن‌ها پرسیده که به نظرشان خبرسازترین چهره بین‌المللی سال ۲۰۱۸ فارغ از عملکرد مثبت یا منفی آن‌ها چه کسی بوده است؟

 در این ارتباط حمیدرضا آصفی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی خبرسازترین و تاثیر گذارترین شخصیت بین‌المللی در عرصه منطقه خاورمیانه در سال ۲۰۱۸ است ،در بیان علت این انتخاب گفت: او  و هم رزمانش در بحث مبارزه با تروریسم در منطقه از جمله مبارزه  با گروه تروریستی داعش به توفیقات خوبی دست پیدا کرده است و در همین چارچوب تاثیر جدی در ایجاد امنیت در منطقه داشت.

این دیپلمات پیشین کشورمان همچنین دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین دو شخصیت خبرساز ۲۰۱۸ در سطح جهانی عنوان کرد و در این ارتباط تصریح کرد : ترامپ  با دیوانه بازی‌ها و سیاست‌های خود دنیا را متحیر کرد و پوتین با روش‌های سنجیده خود آمریکا را در منگنه قرار داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.