صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تمدید یک فراخوان برای حمایت از طرح‌های فناوری مشترک دانشگاهی

از سوی دفتر مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی صورت گرفت

تمدید یک فراخوان برای حمایت از طرح‌های فناوری مشترک دانشگاهی

مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای دومین بار، فراخوان برای "حمایت از طرح‌های فناوری مشترک این دانشگاه با دانشگاه صنعتی شریف و یک شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه" را تمدید کرد.

ارتز توانبخشی

به گزارش کسب و کار نیوز، مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای دومین بار در راستای حمایت از طرح‌های فناوری مشترک  این دانشگاه با دانشگاه صنعتی شریف و یک شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه فراخوان داد. 

فراخوان با محوریت طراحی پروتکل‌های توانبخشی هوشمند در سیستم‌های واقعیت مجازی و توانبخشی از راه دور، است.

هدف از این فراخوان، حمایت از پروژه‌هایی است که با بهره‌گیری از قابلیت‌های این سامانه بتوانند برنامه‌های جامعی برای تمرین درمانی و ارزیابی بیماری‌های مختلف ارائه کنند.

پروژه‌های پیشنهادی شامل دو بخش اصلی “تدوین و طراحی پروتکل‌های ارزیابی و درمان در چارچوب توانمندی‌های فنی این سامانه و در صورت نیاز ایجاد نرم افزارهای جدید و یا اعمال تغییر در نرم‌افزارهای فعلی” و “ارزیابی بالینی پروتکل‌های تدوین یافته و ارائه شواهد آماری مبنی بر اثربخشی آنها” خواهد بود.

انتظار می‌رود نتیجه هر پروژه یک بسته نرم‌افزاری شامل برنامه ارزیابی‌ها و تمرین درمانی برای یک دوره درمانی معین (مثلا ۱۸ هفته) باشد که بر روی بستر سخت‌افزاری سامانه فوق‌الذکر اجرا خواهد شد. حقوق و مالکیت معنوی این بسته متعلق به دانشگاه علوم بهزیستی خواهد بود که طبق مقررات خود با مجری طرح تقسیم خواهد کرد.

متقاضیان می‌توانند پروپوزال تکمیل شده خود را حداکثر تا تاریخ ۱۲ دی ماه جاری، از طریق ایمیل دفتر مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی به نشانی htdm.uswr@gmail.com ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۷۱۷۳۲۸۳۵ – ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.