چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / احداث بیش از ۳۱ هزار تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید
احداث بیش از ۳۱ هزار تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید

وزیر بهداشت:

احداث بیش از ۳۱ هزار تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در طول شش سال گذشته در دولت حدود یک‌چهارم تخت‌های بیمارستان ساخته شده در طول تاریخ ایران احداث شده که معادل ۳۱ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی بوده است.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، حسن قاضی زاده هاشمی در جشن بهره‌برداری بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت، افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید تا کنون اقدامات بسیار خوبی در جهت ساخت بیمارستان انجام شده که در طول تاریخ این استان بی‌سابقه بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به به این که کشور پهناور بوده، تربیت متخصص یک امر پرهزینه و زمان‌بر است. در همین راستا کمبود پزشکان متخصص در بیمارستان شهرستان باشت دیده می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: باید انتظار داشت این مشکلات به تدریج برطرف شود.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای کار خود تاکنون از ساخت بیمارستان و ایجاد تخت‌های بیمارستانی و تجهیزات درمانی به خوبی حمایت کرده است.

وی گفت: در طول شش سال گذشته در دولت حدود یک‌چهارم تخت‌های بیمارستان ساخته شده در طول تاریخ ایران احداث شده که معادل ۳۱ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی بوده است.

همچنین غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان باشت با همت دولت و مسئولان ساخته شد.

وی بیان کرد: این بیمارستان دارای امکانات و تجهیزات بسیار خوبی است.

تاجگردون اضافه کرد: با توجه به قول مساعد وزیر بهداشت امیدواریم شاهد پرداخت مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی درسال‌های ۹۴ تا ۹۵ باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.