صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / معرفی برترین‌های اتومبیلرانی دریفت و کارتینگ قهرمانی کشور
معرفی برترین‌های اتومبیلرانی دریفت و کارتینگ قهرمانی کشور

معرفی برترین‌های اتومبیلرانی دریفت و کارتینگ قهرمانی کشور

مرحله چهارم از رقابت های کارتینگ روتکس مکس قهرمانی کشور فصل ۲۰۱۸، جمعه ​هفتم دی ماه در هوایی نیمه بارانی با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

اتومبیلرانی

به گزارش کسب و کار نیوز، این رقابت ها طبق روال همیشگی به میزبانی پیست کارتینگ آزادی تهران در میان استقبال پرشور علاقمندان به این رشته پایه اتومبیلرانی برگزار شد. در پایان​ این دوره از رقابت ها که در چهار کلاس نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و DD۲ برگزار شد نفرات ذیل عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر کلاس Master :
نفر اول : سیدجواد موسوی از تهران
نفر دوم : پویان عبدالهی از تهران
نفر سوم : آرش شیوخی از تهران

نفرات برتر کلاس DD۲ :
نفر اول : سید فرهادموسوی از تهران 
نفر دوم  : سعید صادقی از تهران
نفر سوم  : علی وحیدی از تهران

نفرات برتر کلاس Junior :
نفر اول : امیر علی جنیدی از تهران
نفر دوم : آرمان رکنی از تهران
نفر سوم : مهربد شاملی از ​خوزستان

مرحله پنجم و نهایی رقابت های کارتینگ روتکس قهرمانی کشور بهمن ماه سال جاری برگزار و قهرمانان سال این رشته در کلاس های مختلف مشخص خواهند شد.

همچنین چهارمین مرحله از مسابقات دریفت قهرمانی کشور به میزبانی پیست اتومبیلرانی آزادی تهران برگزار و نفرات برتر آن مشخص شدند. 

روز جمعه ​۷ ​دی ماه در ​اولین هفته از زمستان سال ۱۳۹۷ و در میان استقبال چشمگیر علاقمندان به این ورزش جذاب، ۱۲ اتومبیلران شرکت کننده از هفت استان، برای رقابت با یکدیگر در خط استارت مسابقه ایستادند و در رقابت های انفرادی برای کسب امتیازات، مهارت خود را به آزمایش گذاشتند ​که در نهایت ۸ شرکت کننده به دور دوم رقابت راه پیدا کردند .

در دور دوم و بر اساس جدول ارائه شده از سوی ​کمیته برگزاری این مسابقات ۸ شرکت کننده باقی مانده در جدول به صورت  دو به دو (سویسو) با یکدیگر  به رقابت پرداختند ​که در انتها چهار شرکت کننده برای کسب مقام های اول تا سوم به دور پایانی راه یافتند و پس تلاش بسیار و رقابتی جذاب ، سکوهای اول تا سوم این مرحله از مسابقات به شهاب پیشانیدار از خوزستان، ​هادی جعفرپور از مرکزی و​ محمدرضا روحی از البرز تعلق گرفت.

مرحله پنجم و نهایی این مسابقات اسفند ماه سال جاری برگزار و قهرمانان اول تا سوم مسابقات دریفت قهرمانی کشور در سال ۱۳۹۷ مشخص می شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.