صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / بازارساز دلار را به کانال ۱۰هزارتومانی بازگرداند
بازارساز دلار را به کانال ۱۰هزارتومانی بازگرداند

بازارساز دلار را به کانال ۱۰هزارتومانی بازگرداند

معاملات امروز شنبه ۸ دیماه بازار ارز با حرکت دلار در نیمه کانال ده هزار تومانی آغاز شد و فعالان بازار بر این باور هستند که سفته‌بازان باز هم ناامید شده‌ و انتظار افزایش نرخ ندارند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، معاملات امروز شنبه ۸ دیماه بازار ارز با حرکت دلار در نیمه کانال ده هزار تومانی آغاز شد و فعالان بازار بر این باور هستند که سفته‌بازان باز هم ناامید شده‌ و انتظار افزایش نرخ ندارند.

در دقایق آغازین معاملات امروز شنبه هشتم دی ماه، نرخ دلار با بازگشت به کانال ده هزار تومانی، بار دیگر نشان داد که بازارساز، دامنه نوسان نرخ دلار را همچنان در کانال ده تا دوازده هزار تومانی محدود کرده و اجازه تغییر آن را نمی‌دهد.

روزهای میانی هفته گذشته، نرخ دلار تا مرز ورود به کانال دوازده هزار تومان هم بالا رفت و در بازار آزاد نرخ از سوی برخی دلالان، اندکی بالای ۱۲ هزار تومان هم معامله شد، اما با دخالت موثر بازارساز، روز پنجشنبه مجدد یک کانال پایین آمد و امروز شنبه، باز هم به کانال ده هزار تومانی بازگشت.

امروز آنگونه که تابلوهای صرافی های بانکی مشخص کرده اند، نرخ هر دلار آمریکا برای خرید ده هزار و ۴۰۰ تومان و برای فروش ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است، ضمن اینکه هر یورو برای خرید ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان و برای فروش ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

همچنین مطالعه کنید:

تجهیز واحدهای نظارت و بازرسی اتاق های اصناف به ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص موتورسیکلت‌های ویژه بازرسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.