صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / اظهارات آنجلینا جولی درباره ورود به عرصه سیاست
اظهارات آنجلینا جولی درباره ورود به عرصه سیاست

اظهارات آنجلینا جولی درباره ورود به عرصه سیاست

بازیگر سرشناس سینما در مصاحبه‌ای به طور تلویحی از احتمال ورود به عرصه سیاست سخن گفت.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز‌، آنجلینا جولی، بازیگر سرشناس سینما در مصاحبه با برنامه «امروز» رادیو چهار بی‌بی‌سی گفت که ۲۰ سال پیش، چنین احتمالی یعنی ورود به عرصه سیاست را به‌ کلی رد می‌کرد اما اکنون در هر جا که به او نیاز باشد، آماده فعالیت است.

آنجلینا جولی در حال حاضر فرستاده ویژه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل است. او در زمینه حفظ محیط زیست و مسائل مربوط به پناهندگان و قربانیان خشونت‌های جنسی فعالیت می‌کند.

او در پاسخ به سوال بی‌بی‌سی درباره احتمال ورودش به عرصه سیاست گفت، فعلا ترجیح می‌دهد در این باره سکوت کند.

جولی ادامه داد: ۲۰ سال پیش به این سوال می‌خندیدم اما همیشه گفته‌ام هرجا که به من نیاز داشته باشند، خواهم رفت. نمی‌دانم که برای سیاست شخص مناسبی باشم اما همیشه به شوخی گفته‌ام که معلوم نیست چه چیزی در آستین دارم.

او گفت: من می‌توانم با دولت کار کنم، با نظامیان هم می‌توانم کار کنم. من در جایگاه جالبی قرار دارم؛ کارهای زیادی انجام می‌دهم، بدون آن که عنوانی داشته باشم یا آن کار مربوط به من یا سیاست‌هایم باشد.

در ادامه وقتی جاستین وب، مجری این برنامه گفت که حدود ۳۰ یا ۴۰ نفر در فهرست نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری قراردارند و من شما را هم در این فهرست قرار می‌دهم، آنجلینا جولی فقط گفت: متشکرم!

جولی همچنین از مشکل نظارت بر فعالیت فرزندانش در شبکه‌های اجتماعی گفت و این که مثل اکثر والدین نمی‌تواند بر آن چه در این شبکه‌ها ارائه می‌شود، کنترل داشته باشد. او اظهار کرد: مسائلی هست که نیمی از نسل ما از آن سر در نمی‌آورد اما فناوری به بچه‌ها امکان می‌دهد که کارهای زیادی بکنند و خیلی آسان ما را بفریبند.

آنجلینا جولی با بی‌بی‌سی برای تهیه یک برنامه ویژه کودکان همکاری می‌کند. او مدیر اجرایی این برنامه است که برای مخاطبان ۷ تا ۱۲ ساله ساخته می‌شود. او امیدوار است کودکان به این وسیله بتوانند از خبرهای جهان آگاه شوند و به مسائلی مانند فناوری، حفظ محیط زیست و شبکه‌های اجتماعی توجه کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.