چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / هادی‌‍‌پور: تکواندو بیش از گذشته جهانی شده/فعلا تمرینات شخصی‌ام را ادامه می‌دهم
هادی‌‍‌پور: تکواندو بیش از گذشته جهانی شده/فعلا تمرینات شخصی‌ام را ادامه می‌دهم

هادی‌‍‌پور: تکواندو بیش از گذشته جهانی شده/فعلا تمرینات شخصی‌ام را ادامه می‌دهم

هوگوپوش تیم ملی ایران با بیان اینکه تکواندو بیش از گذشته جهانی شده و رقبا پیشرفت کرده‌اند، ادامه داد: تغییر وزن من برای رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ فعلا مشخص نیست.

آرمین هادی‌پور

آرمین هادی‌پور در گفت و گو با ایسنا، در مورد روند و عملکرد یک ساله خود برای تیم ملی تکواندو توضیح داد: امسال سال پر ترافیکی از لحاظ مسابقه بود که خوشبختانه توانستم عملکرد خوبی داشته باشم، خدا را شکر تکواندوی ایران هم در حال نزدیک شدن به روزهای اوج است. پانزدهم همین ماه هم انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی است که ان‌شاءالله بعد از برگزاری آن خود را برای حضور در این مسابقات آماده می‌کنیم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که چرا تکواندوی ایران نزدیک به دو سال نمی‌توانست نتایج چند ماه اخیر را کسب کند؟ اظهار کرد: در گذشته تکواندو فقط مختص به چند کشور مانند کره، ایران و یکی دو کشور دیگر بود اما الآن همه کشورها روی این رشته سرمایه گذاری کرده‌اند. ما نیز برای رسیدن به موفقیت باید این تلاش خود را ادامه دهیم تا روند رو به رشد فعلی را حفظ کنیم تا جایگاه گذشته را کسب و حفظ کنیم.

دارنده مدال طلای فینال گرندپری ۲۰۱۸ ادامه داد: اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم نباید حریفان را دست کم گرفت چون تکواندو بیش ازگذشته جهانی شده، در گذشته حریفان محدود بودند اما الآن هر تکواندوکار از هر کشوری حرفی برای گفتن دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای تغییر وزن خود جهت حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ دارد؟ اظهار کرد: در حال حاضر به صورت کامل مشخص نیست که بخواهم این کار را انجام دهم یا نه. این مسئله به قوانین بستگی دارد و اگر مشکلی وجود نداشت در همان وزن خودم یعنی ۵۴ کیلوگرم مبارزه می‌کنم و در غیر این صورت وارد وزن ۵۸ کیلوگرم می‌شوم.

هادی‌پور در مورد شانس موفقیت تکواندوکاران ایران در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹،‌ گفت: با توجه به روندی که تکواندوی ما آن را طی می‌کند، مسلما هوگوپوشاون می‌توانند نتایج خوبی را رقم بزنند. ملی‌پوشان ایران بهترین‌ها خواهند بود و امیدوارم در رقابت‌های جهانی بهترین مدال‌ها را نیز کسب کنیم.

او در پایان با اشاره به اینکه به دلیل کسب مدال طلا در رقابت‌های فینال گرندپری ۲۰۱۸ در مرحله نخست انتخابی‌ها(۱۵ دی)‌ حضور ندارد، گفت: در حال حاضر تمرینات شخصی‌ام را ادامه می‌دهم تا با شروع اردوها به تیم ملی اضافه شوم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.