صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / بهره‌برداری از ۱۴ بیمارستان کشور در سال جاری
بهره‌برداری از ۱۴ بیمارستان کشور در سال جاری

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

بهره‌برداری از ۱۴ بیمارستان کشور در سال جاری

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت بیمارستان در سطح کشور به بهره برداری رسیده است.

افتتاح بیمارستان ۱۷۳تختخوابی در قم

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد جعفر علیزاده در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر بهداشت با یبان اینکه بیمارستان ۲۹۴تختخوابی شهر یاسوج هشتمین بیمارستانی است که از ابتدای امسال تاکنون افتتاح کرده‌ایم، افزود: با افتتاح این بیمارستان‌ها بیش از ۱۲۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی کشور افزوده شده است.

وی با بیان اینکه بطور میانگین هزینه‌ احداث هر تخت بیمارستانی حدود ۴۰۰میلیون تومان بوده است، اظهار کرد: ۶ بیمارستان دیگر در سطح کشور تجهیز شده و آماده افتتاح است که متناسب با برنامه و وقت وزارت بهداشت افتتاح می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سه بیمارستان در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست احداث داشته‌ایم که دو بیمارستان امروز افتتاح می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه بیمارستان ۲۹۴ تختخوابی یاسوج شده است، عنوان کرد: در این بیمارستان خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود از جمله اینکه ۵۷ تخت مراقبت‌های ویژه در این بیمارستان داریم که می‌تواند در مواقع خاص یک مرکز تروما باشد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان باشت در کمتر از سه سال احداث شد، اضافه کرد: بیمارستان ۱۴۲تختخوابی گچساران هم‌اکنون ۸۴ درصد پیشرفت دارد و به زودی عملیات تجهیز آن آغاز می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به طولانی شدن پروژه بیمارستان ۲۹۴ تختخوابی یاسوج به مدت ۱۱ سال بیان کرد: این مساله بعلت محدودیت شدید اعتباری بوده است.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.