صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد: وضعیت عمومی مصدومان واحد علوم تحقیقات رو به بهبود است
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد: وضعیت عمومی مصدومان واحد علوم تحقیقات رو به بهبود است

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد: وضعیت عمومی مصدومان واحد علوم تحقیقات رو به بهبود است

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه خانواده مصدومان از پروسه درمانی دانشجویان سانحه‌دیده ابراز رضایت کرده‌اند، اطمینان خاطر داد تمامی داروهای مورد نیاز این مصدومان تأمین می‌شود.

محسن نفر

به گزارش کسب و کار نیوز، محسن نفر، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم یادبود دانشجویان واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی که امروز در مسجد نور ولایت برگزار شد، درباره وضعیت مصدومان اظهار کرد: افرادی که ضربه زیادی خورده‌اند، نیاز به عمل‌های جراحی متعدد دارند که باید وضعیت آن‌ها به ثبات رسیده و سپس اقدامات لازم انجام شود.
وی افزود: همه مصدومان در بخش سی سی یو مجهز و تحت نظر یک متخصص به عنوان تصمیم گیرنده اصلی هستند؛ ضمن آن‌ که سایر متخصصان نیز در بیمارستان‌ها حضور دارند و وضعیت عمومی مصدومان رو به بهبودی است.
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه خانواده‌ها نیز از پروسه درمانی مصدومان ابراز رضایت کرده‌اند، اظهار کرد: نگرانی خانواده‌ها از بابت نبودن برخی داروهاست که از این بابت به آن‌ها اطمینان خاطر داده‌ایم.
نفر در پایان اضافه کرد: در حال حاضر دو تن در بیمارستان شریعتی، سه تن در بیمارستان رسول اکرم و چهار یا پنج نفر نیز در بیمارستان عرفان نیایش بستری هستند و اقدامات لازم در خصوص جابجایی برخی از مصدومان به بیمارستان عرفان نیایش انجام شده است.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.