صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کنعانی‌زادگان: هر روز از کی‌روش چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم/ پیشکسوتان از تیم ملی حمایت کنند
کنعانی‌زادگان: هر روز از کی‌روش چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم/ پیشکسوتان از تیم ملی حمایت کنند

کنعانی‌زادگان: هر روز از کی‌روش چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم/ پیشکسوتان از تیم ملی حمایت کنند

مدافع تیم ملی فوتبال ایران از سرمربی این تیم بابت فراهم کردن شرایط حضور جوانان در تیم ملی برای یادگیری تشکر کرد.

محمد حسین کنعانی‌زادگان

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد حسین کنعانی زادگان، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در تمرین نوبت عصر امروز (پنج‌شنبه) تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر بین ۲۳ بازیکن تیم ملی در جام ملت‌ها قرار گرفتم. امسال عملکرد خیلی خوبی داشتم. اردوی خوبی در حال حاضر داریم و امکانات خوبی در اختیار تیم قرار گرفته است. همه بازیکنان تمام تمرکزشان بر این است که بهترین عملکرد را در جام ملت‌ها داشته باشند و مردم را خوشحال کنند.

او ادامه داد: همه تیم‌ها می‌خواهند خودشان را برابر تیم‌هایی مثل ایران، ژاپن و کره جنوبی نشان بدهند و ثابت کنند مثل تیم ملی ایران پیشرفت کرده‌اند. ما ۱۰۰ درصد برای قهرمانی به مسابقات می‌رویم و حتی رتبه دوم هم ما را راضی نمی‌کند. باید از کی‌روش تشکر کنم که چنین فضایی را برای ما جوانان به وجود آورده است. این‌جا هر روز برای من یک کلاس درس است تا خیلی چیزها از او یاد بگیرم.

مدافع تیم ملی با بیان این که این تیم نیاز به حمات مردم دارد، گفت: همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم ملی به قهرمانی برسد. پیشکسوتان و افراد بزرگ باید از تیم ملی حمایت کنند تا تیم ملی به آن چیزی که حقش است برسد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.