صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / حمایت از پایان‌نامه‌های تقاضامحور مبتنی بر رفع چالش‌های استانی و منطقه‌ای
حمایت از پایان‌نامه‌های تقاضامحور مبتنی بر رفع چالش‌های استانی و منطقه‌ای

رئیس دانشگاه لرستان مطرح کرد

حمایت از پایان‌نامه‌های تقاضامحور مبتنی بر رفع چالش‌های استانی و منطقه‌ای

رئیس دانشگاه لرستان گفت: از پایان‌نامه‌های تقاضامحور که مبتنی بر رفع چالش‌های استانی و منطقه‌ای باشند حمایت می‌کنیم.

جلسه دفاع اولین پایان نامه مقطع دکتری در دانشکده ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر خسرو عزیزی درجلسه هماهنگی مسئولان شرکت توزیع نیروی برق استان و دانشگاه لرستان برای برگزاری هرچه بهتر کنفرانس شبکه‌های توزیع نیروی برق کشور که قرار است اردیبهشت‌ماه ۹۸ در استان برگزار شود، بیان کرد: در راستای مأموریت‌گرا شدن دانشگاه، از پایان‌نامه‌های تقاضامحور که مبتنی بر رفع چالش‌های استانی و منطقه‌ای باشند، حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: دانشگاه لرستان، کنفرانس‌ها و همایش‌های متعدد علمی را برگزار کرده است و این آمادگی را دارد که با همکاری شرکت توزیع نیروی برق، کنفرانس شبکه‌های توزیع نیروی برق کشور را برگزار کند.

رئیس دانشگاه لرستان افزود: توقع داریم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گروه برق دانشگاه لرستان در کمیته‌های مختلف این کنفرانس، استفاده شود».

رئیس دانشگاه لرستان، اظهار کرد: باید گسست بین دانشگاه و بخش‌های اجرایی و خصوصی جامعه را از بین ببریم و این هدف، با تقویت ارتباط بین دانشگاه و جامعه محقق می‌شود».

عزیزی گفت: دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی استان، بایستی از توانمندی‌های علمی و پژوهشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه لرستان و دانشجویان این دانشگاه، برای رفع چالش‌های مرتبط با حوزه کاری خود، بیش‌ازپیش، استفاده کنند.

دکتر محمد فیضیان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز اظهار کرد: از پایان‌نامه‌های تقاضامحور و پژوهش‌های کاربردی در راستای رفع چالش‌های استانی و منطقه‌ای، حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: گروه‌های آموزشی مختلف دانشگاه لرستان ازجمله گروه برق، توانمندی‌های بالایی برای انجام پژوهش‌های کاربردی دارند.

در این جلسه، فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان نیز گفت: کارهای علمی و تحقیقاتی، نبایستی صرفاً مبتنی بر تئوری پردازی محض باشند بلکه تئوری‌ها بایستی از نوع کاربردی و در جهت رفع چالش‌ها و مشکلات جامعه باشند.

وی از همکاری تیم مدیریتی دانشگاه لرستان سپاسگزاری کرد و گفت: تلاش شرکت توزیع نیروی برق استان، این است که همکاری‌های بین دانشگاه لرستان و شرکت گسترش یابد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.