صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / بدون توجه به تولید، رونق اشتغال و اقتصاد بی‌معناست

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس:

بدون توجه به تولید، رونق اشتغال و اقتصاد بی‌معناست

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: بدون توجه به تولید رونق اشتغال و تحول اقتصادی هیچ معنایی ندارد و اصل مهم در توسعه جوامع بها دادن به امر تولید است.

ولی ملکی

به گزارش کسب و کار نیوز، ولی ملکی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل با انتقاد از عدم حضور صاحبان واحدهای تولیدی از شهرهای مختلف در این جلسه اظهار کرد: ما خوشحال هستیم که وزارت صمت موضوع ثبت سفارش‌ها را به استان‌ها واگذار کرده تا این امر به تقویت خطوط تولید و پرداخت تسهیلات بانکی کمک کند.

وی ضرورت حفظ وضع موجود تولید را به عنون امری مقدس و اقدامی جهادگونه دانست و خاطرنشان کرد: با حفظ و احیای هر واحد تولیدی در هر حقیقت فضای اشتغال و حمایت جدی از تولید به معنای واقعی انجام شده و در سخت‌ترین شرایط حرکت روبه جلو در این بخش اتفاق می‌افتد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تا سقف ۳۰۰ میلیون دلار واردات کالا را بدون هرگونه ثبت سفارش و مراحل سختگیرانه آزاد اعلام کرده و این رقم تا ۵۰۰ میلیون دلار نیز قابل افزایش می‌باشد که این حرکت خود می‌تواند به واردات کالاهای سرمایه‌ای نیز منجر شود.

در این جلسه رضا کریمی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از بخشنامه اخیر وزارت صمت در تمرکززدایی از پایتخت و افزایش اختیارات و تفویض آن به استان‌ها بیان کرد: مجلس تمام حمایت‌های قانونی خود را از تولیدکنندگان انجام می‌دهد و در همه بندهای قانون رفع موانع تولید و ستاد تسهیل از کارآفرینان در رونق فضای کسب و کار به جد حمایت می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.