صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / از لایجه بودجه فرهنگی سال ۹۸ گلایه داریم
از لایجه بودجه فرهنگی سال ۹۸ گلایه داریم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

از لایجه بودجه فرهنگی سال ۹۸ گلایه داریم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از گلایمندی خود از لایحه بودجه سال 98 در بحث فرهنگی خبر داد.

احمد مازنی

به گزارش کسب و کار نیوز، صبح امروز ​رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با هدف دیدار اعضای فرهنگی استان سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر و در بدو ورود به مقام شامخ شهدای استان در گلزار شهدای ادای احترام کرد .

حجت الاسلام احمد مازنی در حاشیه مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیستان و بلوچستان استانی پهناور و وسیع است که به همین منظور و با در نظر گرفتن بعد مسافت‌ها و ضرورت رسیدگی به تمامی بخش ها، برای اولین بار دو هیات به طور همزمان از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به این استان سفر کرده‌اند.

وی با اشاره به سفر دو هیئت به این استان افزود: این دو هیات قرار است تمامی مسائل و موارد حوزه فرهنگی شامل بخش‌های ورزشی، اجتماعی، میراث فرهنگی و سمن‌ها و انجمن‌های مردم نهاد را مورد ارزیابی قرار دهند تا به فضل الهی در حد توان مشکلات پیش روی فعالیت آنها را بردارند و گام‌های مثبتی در این حوزه برداشته شود .

​رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به لایحه فرهنگی ارائه شده از سوی دولت نیز تاکید کرد: علیرغم تاکیدات ائمه، قرآن و روایات موجود و حتی قانون اساسی بر ضرورت اهمیت دادن و اولویت بخشی به حوزه فرهنگی، متاسفانه لایحه‌ای که از سوی دولت در این حوزه ارائه شده به دور از انتظار و بسیار ضعیف بود که امیدواریم نمایندگان خانه ملت این نقص را در مجلس جبران کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.