صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / ‌بررسی ایمنی مدارس و مهدهای کودک خاش توسط دادستان
‌بررسی ایمنی مدارس و مهدهای کودک خاش توسط دادستان

‌بررسی ایمنی مدارس و مهدهای کودک خاش توسط دادستان

‌دادستان شهرستان خاش به همراه کارشناسان نظام مهندسی، آتش نشانی، رئیس بهزیستی و سرپرست آموزش و پرورش ایمنی مدارس و مهدهای کودک و مراکز خدماتی و آموزشی غیر دولتی زیر پوشش بهزیستی را مورد بررسی قرار داد.

جلسه

‌به گزارش کسب و کار نیوز- ‌رضا حکمتیان بیان کرد: استفاده از تجهیزات و امکانات ایمن سرمایشی و گرمایشی مناسب و ایمن در کنار استفاده از کپسول‌های آتش نشانی و سیستم های اطفای حریق باید مورد توجه مدیران و مسئولان در مدارس و مهدهای کودک و سایر اماکن آموزشی و خدماتی باشد‌.

وی اظهار کرد: هیچ گونه قصور و کوتاهی در مبحث استفاده از وسائل گرمایشی مدارس و مکانهای آموزشی قابل پذیرش نیست‌.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خاش هم گفت: مراکز آموزشی و خدماتی زیر پوشش این اداره ایمن هستند و اگر در مکانی نقص وجود داشته باشد، آن را رفع خواهیم کرد‌.

ادریس تمندانی افزود: در خاش ۶۱ روستا مهد و ۸ مهد کودک خصوصی و شماری کمپ و مراکز خدماتی دیگر داریم که تحت حمایت بهزیستی فعالیت دارند لذا برای پیشگیری از آسیب های احتمالی تلاش می کنیم نکات ایمنی رعایت شود‌.

ام البنین کیخا سرپرست آموزش و پرورش خاش هم بیان کرد: در اکثر مدارس ابتدایی و پیش دبستانی ها تلاش کرده ایم وسائل با کیفیت گرمایشی استفاده شوند و اگر در مکان‌هایی تجهیزات نامطمئن وجود داشته باشد دستور داده ایم در سریع‌ترین زمان رفع نقص شوند‌.

ظاهر قلندرزهی مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری خاش و بهزاد بهادری از کارشناسان سازمان نظام مهندسی خاش هم در خصوص رعایت نکات ایمنی، چگونگی استفاده از کپسول آتش نشانی و سیستم اطفای حریق، نحوه ساخت دیوار و پوشش کف و استفاده از فرش و موکت و غیره مواردی را متذکر شدند‌.

در پایان با حضور مربیان و کارشناسان آتش نشانی خاش نحوه استفاده از کپسول های آتش نشانی و سیستم های اطفای حریق آموزش داده شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.