صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / هزینه رکابزنان معلول روی دوش فدراسیون دوچرخه سواری/ فدراسیون جانبازان خود را کنار کشیده است؟
هزینه رکابزنان معلول روی دوش فدراسیون دوچرخه سواری/ فدراسیون جانبازان خود را کنار کشیده است؟

هزینه رکابزنان معلول روی دوش فدراسیون دوچرخه سواری/ فدراسیون جانبازان خود را کنار کشیده است؟

فدراسیون دوچرخه سواری برای اینکه بتواند یک ورزشکار معلول را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کند مجبور است از کادرفنی خود کم کند تا بتواند هزینه این رکابزن را تامین کند.

دوچرخه سواری معلولان

به گزارش کسب و کار نیوز گفت:” با توجه به مشکلات مالی و اینکه فدراسیون جانبازان و معلولان هم بودجه ای در اختیار ما نگذاشته است، ما هم برای اینکه بتوانیم یکی از ورزشکاران جانباز و معلول را بفرستیم یک نفر از کادر فنی کم خواهیم کرد چرا که هزینه برعهده فدراسیون دوچرخه سواری گذاشته شده است. از این رو به احتمال خیلی زیاد یک ورزشکار جانباز و معلول را به جای یکی از اعضای کادرفنی اعزام می کنیم. در واقع برای کادرفنی، سرمربی و مکانسین می روند و دبیرفدراسیون نیز هم به عنوانحراست و هم سرپرست اعزام خواهد شد.

او در پاسخ به این پرسش که فدراسیون جانبازان و معلولان هزینه ای برای اعزام ورزشکارش پرداخت نکرده است، گفت: بودجه ای به ما نداده است و اعلام کرده است بعد از عید نوروز این کار را انجام می دهند و اعزام کامل ورزشکاران را در اختیار فدراسیون دوچرخه سواری می گذارد.”

انتهای پیام   

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.