صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / دمشق: هدف از حملات اسرائیل طولانی‌کردن مدت بحران در سوریه است
دمشق: هدف از حملات اسرائیل طولانی‌کردن مدت بحران در سوریه است

دمشق: هدف از حملات اسرائیل طولانی‌کردن مدت بحران در سوریه است

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که حمله ظالمانه به شهر دمشق و ریف آن در روز گذشته در چارچوب تلاش‌های مداوم اسرائیل برای طولانی کردن مدت بحران در سوریه صورت می‌گیرد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه سوریه دو نامه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت درمورد حملات اسرائیل به شهر دمشق و ریف آن فرستاد.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که حمله اسرائیل در چارچوب تلاش‌های مداوم دولت تل آویو برای طولانی کردن مدت بحران و جنگ تروریستی که سوریه در آماج آن قرار دارد و برای بالا بردن روحیه تروریست‌های باقی مانده در سوریه صورت گرفته است.

وزارت خارجه سوریه تصریح کرد که جمهوری عربی سوریه معتقد است که ادامه روش‌ خصمانه و خطرناک اسرائیل در صورت نبود حمایت نامحدود و مداوم ایالات متحده انجام نمی‌شد.

سوریه در پیام خود از شورای امنیت خواست تا به مسئولیت‌های خود در حفظ صلح و امنیت بین المللی عمل کرده و تدابیر قاطعانه و فوری را برای جلوگیری از وقوع این حملات اسرائیل اتخاذ کند.

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که سازمان ملل و شورای امنیت باید اسرائیل را به خاطر اقدامات تروریستی‌اش و جنایت‌هایش در حق ملت سوریه و حمایت مداومش از گروه‌های تروریستی مجازات کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.