صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / اعلام هویت راننده اتوبوس دانشگاه آزاد و توضیح درباره شایعه “سکته”
اعلام هویت راننده اتوبوس دانشگاه آزاد و توضیح درباره شایعه “سکته”

اعلام هویت راننده اتوبوس دانشگاه آزاد و توضیح درباره شایعه “سکته”

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اعلام نام راننده اتوبوس حامل دانشگاه دانشگاه آزاد، در مورد ادعای "سکته راننده " توضیحاتی ارائه کرد.

واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

مسعود قادی پاشا در گفت وگو با ایسنا درباره سرانجام شناسایی هویت سرنشینان جانباخته در حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گفت: اجساد ۱۰ نفر از قربانیان این حادثه به پزشکی قانونی منتقل شد و پس از نمونه برداری و تشخیص علت مرگ به خانواده هایشان تحویل داده شد.
وی با بیان اینکه جسد دیگری به پزشکی قانونی ارجاع نشده است، افزود: بنابراین تا این لحظه آمار جانباختگان این حادثه در پزشک قانونی ۱۰ نفر است.
قادی پاشا در مورد هویت راننده این اتوبوس نیز به ایسنا گفت:” رحمان عقلمند”، راننده این اتوبوس بود که حدود ۵۰ تا ۶۰ سال سن داشت.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره دیگر قربانیان نیز گفت: مردی دیگر به نام “محمدعلی ابوالفتحی راد” پدر یکی از دانشجویان بود و مابقی دانشجو بودند.

بررسی های اولیه موردی از سکته راننده مشاهده نشد

وی درباره اینکه آیا ادعای سکته راننده نیز، خاطرنشان کرد: در بررسی های اولیه ما موردی از سکته کردن راننده به دست نیامد و بنابراین این موضوع تایید نمی شود، ولی  نمونه برداری های لازم در این خصوص انجام شده است و پس از بررسی های تکمیلی، نظر قطعی در این خصوص اعلام خواهد شد، اما همانطور که گفتم در بررسی های اولیه موردی از سکته راننده مشاهده نشد و وضعیت عادی بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشف ۲۵۹ میلیون عدد انواع واحد ارز از دلالان

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه داد: در همین راستا نیز از از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.