صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اختصاص ۳۰ درصد ظرفیت به دانشجویان تحصیلات تکمیلی
اختصاص ۳۰ درصد ظرفیت به دانشجویان تحصیلات تکمیلی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

اختصاص ۳۰ درصد ظرفیت به دانشجویان تحصیلات تکمیلی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دستیابی این دانشگاه به اهداف ۱۴۰۴ در حوزه توسعه کمی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه خبر داد و گفت: بر اساس چشم انداز ۱۴۰۴ باید ۳۰ درصد از ظرفیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به حوزه تحصیلات تکمیلی اختصاص یابد که در حال حاضر این دانشگاه بیش از زمان تعیین شده به اهداف برنامه ریزی شده دست یافته است.

کلاس

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد اعتضاد رضوی با بیان اینکه توسعه کیفی تحصیلات در دوره های تکمیلی از دیگر برنامه های این دانشگاه محسوب می شود، تاکید کرد: تمامی بسته های برنامه تحول و نوآوری در آموزش به عنوان یک نقشه راه است که دانشگاه در حوزه ارتقاء کیفی آموزش نیز در این مسیر گام بر می دارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر توجه به موضوع منطقه ای شدن و تشکیل هیات های بورد منطقه ای در سطوح تحصیلات تکمیلی، عنوان کرد: بر این اساس باید تمامی ۹ دانشگاه و دانشکده کلان منطقه باید در این زمینه با یکدیگر ارتباط و همکاری داشته باشند و هیات های ممتحنه و اجرای برنامه های ارزشیابی و اعتبار بخشی نیز درون منطقه ای نیز شکل بگیرد.  

اعتضاد رضوی، همکاری بین بخشی و توسعه علوم بین رشته ای در تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های و دانشکده های علوم پزشکی را از مهمترین برنامه های کلان منطقه ۹ عنوان کرد و گفت: در این راستا باید حمایت های لازم صورت گیرد تا برنامه به شکل مناسبی بر اساس اهداف پیش برده شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی با بیان اینکه توانمند سازی یکی از سیاست های مدیریت تحصیلات تکمیلی به شمار می رود، خاطر نشان کرد: بر اساس کارگروه دانشگاه های نسل سوم در دانشگاه تشکیل شده است و آشنایی دانشجویان و اساتید در حوزه کارآفرینی و خلق ثروت در حال پیگیری است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در گذشته به حوزه تحصیلات تکمیلی تنها در بعد آموزش و فعالیت در این حوزه توجه می شد در حالی که در حال حاضر با تغییر نگرش گسترش برنامه های فناورانه، ارتباط با صنعت، کارآفرینی و تولید ثروت مورد توجه است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.