صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / چالش فدراسیون دوچرخه سواری با مربی ژاپنی برسر دستمزد
چالش فدراسیون دوچرخه سواری با مربی ژاپنی برسر دستمزد

چالش فدراسیون دوچرخه سواری با مربی ژاپنی برسر دستمزد

فدراسیون دوچرخه سواری برای همکاری با مربی ژاپنی با چالش تامین دستمزد او روبرو شده است و از این رو در نظر دارد با مسئولان کمیته ملی المپیک در این مورد جلسه ای را داشته باشد.

دوچرخه سواری

به گزارش کسب و کار نیوز در این مورد  و طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی جاده  و کوهستان گفت: ما ابتدا باید ببینیم می توانیم منابع مالی برای پرداخت دستمزی که این مربی پیشنهاد داده را تامین کنیم یا خیر بعد از او بخواهیم برای مذاکره بیاید. مبلغی که او در خواست کرده برای یک مربی ژاپنی رقم زیادی نیست اما برای فدراسیون مامبلغ  بالایی است. از این رو قرار است یک وقت از مسئولان کمیته ملی المپیک بگیریم و با آنها جلسه ای داشته باشیم تا ببینیم امکان تامین منابع هست یا خیر بعد در مورد مربی خارجی تصمیم گیری کنیم.

سلگی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه با او صحبتی مبنی برکم کردن میزان دستمزدش نداشته اند، گفت: بله داشتیم اما موافقت نکرد چون همان طور که گفتم واقعا برای یک مربی ژاپنی دستمزد زیادی نیست.

او در پاسخ به این پرسش که در مذاکرات در مورد حضور این مربی در ایران صحبتی شد، تاکید کرد: با توجه به اینکه مربی پایه های ژاپن نیز هست قرار شد به صورت مقطعی به ایران بیاید و به صورت مقطعی هم دستمزد بگیرد اما آن مبلغ برای فدراسیون ما زیاد است. واقعا شرایط سخت شده است اگر بخواهیم مربی داخلی بیاوریم دوباره همان قبلی ها هستند و شخص خاص دیگری نیست. مجید ناصری هم با شرایطی که داشتیم نمی توانست بیاید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.