صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / پایان عملیات برش و جابه‌جایی قطعات اتوبوس
پایان عملیات برش و جابه‌جایی قطعات اتوبوس

پایان عملیات برش و جابه‌جایی قطعات اتوبوس

عملیات جابه‌جایی قطعات اتوبوس حادثه دیده دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دقایقی پیش به پایان رسید.

حادثه علوم تحقیقات

به گزارش کسب و کار نیوز، در محل حادثه دقایقی پیش پس از گذشت حدود ۴ ساعت عملیات، قطعات باقی مانده از اتوبوس توسط عوامل آتش نشانی برش داده شده و به روی جرثقیل منتقل شد.

همزمان با این اقدام گروهی از پیمانکاران فضای سبز واحد علوم تحقیقات نیز با کیسه‌هایی اقدام به جمع‌آوری اشیاء و لوازم متعلق به دانشجویان از اطراف محل حادثه کردند تا احتمالاً این لوازم را به خانواده‌های دانشجویان حادثه دیده یا فوت شده تحویل دهد.

عوامل آتش نشانی تا دقایق پایانی حادثه در محل حضور داشتند پیش از آنها و با مشخص شدن وضعیت مصدومان، عوامل اورژانس محل را ترک کرده بودند.

عوامل حراست دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور پررنگی در محل داشتند و گرچه اجازه فعالیت به خبرنگاران را نمی دادند اما با همکاری پلیس تهران بزرگ این اقدام برای خبرنگاران و عکاسان فراهم شد و آنان بدون مشکل خاصی موفق به تهیه گزارش‌های خود شدند.

در حال حاضر محل حادثه پاکسازی شده و تنها قطعاتی از صندلی و اجزای ریز اتوبوس در محل باقی مانده که طی ساعات آینده منتقل خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات نیز پس از این حادثه تا پایان هفته جاری تعطیل است و دانشجویان این دانشگاه از روز شنبه می توانند به این واحد دانشگاهی مراجعه کنند.

علاوه بر رئیس واحد علوم و تحقیقات و حضور پررنگ نیروهای حراست در محل حادثه، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در محل حضور داشتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.