صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / طرح‌های صنعتی برگزیده دستگاه‌های اجرای مورد تقدیر قرار گرفت

در دومین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها،

طرح‌های صنعتی برگزیده دستگاه‌های اجرای مورد تقدیر قرار گرفت

در دومین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد طرح‌های صنعتی برگزیده دستگاه‌ها اجرای و وزارتخانه‌ها طی یک سال اخیر معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز،  در پایان دومین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور که امروز با سخنرانی وزیرعلوم و برگزاری پنل‌های مختلف در حوزه بررسی چالش‌ها ومسائل مرتبط با پژوهش و ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد از طرح‌های صنعتی برگزیده دستگاه‌های اجرایی وزراتخانه‌ها و دانشگاه‌ها طی یکسال اخیر تجلیل وتقدیر شد.

دراین مراسم وزارت صنعت معدن وتجارت به دلیل انجام طرحی با عنوان “طراحی و ساخت تیکنرهای خمیری در مقیاس دنچ و پایلوت “، از وزارت نیرو به دلیل انجام طرحی باعنوان تست غیرمتمرکز، هم زمان به منظور تست رله های پستهای کشور دی سی اس، و همچنین طراحی ساخت راه اندازی و بهره برداری از واحد پایلوت پیشرفته ترین سیستم تسویه هوازی لجن گرانولی اس بی ار، وزارت نفت به دلیل تدوین دانش فنی، طراحی وساخت ابزار درون چاهی اشعه گامای طبیعی قابل نصب بر روی سیستم ام دبیلو دی و طرح شناسایی و ارزیابی منابع شیل گازی در توالی های رسوبی ژوراسیک میانی، کرتاسه زیرین در ناحیه لرستان تقدیر شد.

همچنین از وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح “سازمان صنایع هوایی به دلیل طراحی وساخت دستگاه خستگی سایشی”، وزرات امور اقتصاد ودارایی به دلیل انجام طرح اندازه‌گیری فقر چندبعدی استانی طی سالهای ۸۴ تا ۹۴ و از سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل انجام طراحی مدل شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای دستگاه‌های اجرایی تجلیل شد.

همچنین در پایان این مراسم که با حضور دکتر باقری قائم مقام وزرات علوم برگزار شد از سازمان آموزش‌های فنی حرفه‌ای کشور در راستای انجام تفاهم‌نامه جایابی کارکنان در مراکز، تعریف دوره‌های مهارتی و اجرای پروژه‌های ارتباط با صنعت وهمچنین سازمان محیط زیست به دلیل فعالیتهای پژوهشی در حوزه محیط زیست تجلیل شد.

در پایان مراسم دانشگاه‌های امیرکبیر، صنعتی سهند، دانشگاه تهران، پژوهشگاه نفت  نیز به دلیل انجام پژوهشهای برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.